2008 Sarah Palin és a Facebook-klónok éve volt

A Google összállította a 2008-as Zeitgeistet. Eszerint globálisan a legnagyobb áttörést a "Sarah Palin" keresőkifejezés hozta idén. A volt amerikai alelnökjelölt médiabeli esetlenkedései még a pekingi olipmiánál is népszerűbbek voltak. 

Érdekes, hogy idén a webes keresések szempontjából két nyelvterületen is áttörést hozott egy-egy közösségépítő szájt. A madridi Tuenti és a lengyel Nasza-klasa is a Facebookhoz hasonló robbanékonysággal népszerűsödött 2008-ban. 

Belekattintgatva az országok szerinti toplistákba csak megerősödni látszik az az unalomig ismételt tény, miszerint ez az év az iPhone-é, a YouTube-é és a Facebooké volt. Úgy is fogalmazhatnánk: nem történt semmi különös.

Címkék: google stat
2008.12.10. 20:33. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sorry az offért, és lehet, hogy rosszul figyeltem meg valamit, és volt már róla szó, de most vettem észre, hogy működik a google suggest a magyar gugliban is :)...gondoltam szólok:)
Jah a klón dolog nálunk is szinte kötelező évente. Már 3 éve örvendeztetjük ezzel a nagyérdemüt. Csináltunk idén is egyet. Az idei év a közösségi oldal jegyében telt. :)
De van. Mindegyik Magyar amit csináltunk. Vagy nem nekem jött a kérdés? :O
A brit verziot nezegetem, es baa. A top10bol most oszinten, miert kell egy britnek rakeresnie arra hogy facebook (.com), bbc(.co.uk), youtube(.co.uk), ebay(.co.uk), hotmail, yaho ? :D

1. facebook
2. bbc
3. youtube
4. ebay
5. games
6. news
7. hotmail
8. bebo
9. yahoo
10. jobs
NViktor ez kérdés? :) Amúgy gugli statbomból tudom, hogy napi szintem keresnek az oldalaimra teljes url-el. Vki még a behívót is oda írja a gugli keresőmezőjébe. Lehet azt hiszik az a böngésző url mezője? :) A júzer néha "érdekes"...
Nah kiszedte tehát azt a mondatot újra:

Vki még a h t t p : / / behívót is oda írja a gugli keresőmezőjébe.
tobias: kerdes/szornyulkodes volt :D
na jo erted csak ha van egy tok egyedi/faramuci cegneved urled amire telleg keresni kell akkor az persze, ezzel nincs hezag, de a hogy lehet h ra kell keresnie arra h hol a bbc? :)
NViktor tök egyértelmű, és helyén való a csodálkozásod. :) Rengeteg új netes előfizetés születik nap mint nap aztán használati utasítást nem mellékelnek hozzá. Egyébként én is csodálkoztam ezekre a keresőszavakra a statba. De mondom naponta tucatot mér a gugli hivatkozásként, így elfogadtam, hogy néha a júzernek a gömb az kocka. :)
Érdekes, hogy Tajvanban 黎礎寧 megelőzi 勁量小愛-t! Ezt nem gondoltam volna...