Sorsolás: 5 feedért egy belépőjegy

Múltkor arra kértünk benneteket, hogy küldjétek el az öt legjobb hírforrást, amit szívesen használnátok a Gmail "Web Clips"-ében is. Az emailben és kommentben beérkezett feedajánlók között kisorsoljuk a 7 jegyet az idei Web 2.0 Symposiumra. A konferencia egyébként kerek egy hét múlva, kedden lesz. A nyertesek az emailcímükre kaptak értesítést. Őket arra kérném, hogy jelezzenek vissza mihamarabb. Btw, a nyertesek: Szűcs Attila, tschöppy, rroderik, karmaflow, keila16, oneil1st, kgyst. Grat.

Amúgy a beküldött feedekből számomra az a tanulság, hogy mindenki elsősorban a nagy feedaggregátumokban és a legkedvencebb blogjaiban bízik. Vagyis a nagyon általános és a nagyon speciális hírforrásokat vinnétek magatokkal egy lakatlan szigetre.

Címkék: google gmail feed
2009.02.24. 19:15. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ha a nyertesek közül valaki nem tart igényt a belépőjére, én vevő vagyok rá. Nekem most nem jött össze :( (legalábbis eddig nem kaptam mailt)
Grat a nyerteseknek! Egy kis heti OFF: Még jött egy utolsó nyamvadt gugli adsense csekkem (szernecsére nálunk is aktiválták az utalásos rendszer, így a köv. már számlára jön), de a BP Bank már nem vált be csekket. Ötlet? Tipp? Kinek hol, hogyan sikerült? Előre is köszi! Bocs HH! :)
Köszi, most nagyon örülök :)
Köszönöm, örülés történik :)

Már csak a mailt várom.
@Tschöppy: az email kiment mindenkinek. a bloghu uzenetkuldojen keresztul.
@hírbehozó: így már meg is van (szökőévente egyszer nézek rá az indás regisztrációhoz tartozó mailcímre, de ezen változtatni fogok). Ment reply.
offtopic, ezért előre bocs, de mióta a gmail megint összecsuklott, én nem kaptam a calendartól sms-t, pedig kellett volna...nem létfontosságú, de másnak is feltűnt? vagy az én készülékemben van a hiba?
jessz, jessz, jessz! köszönöm, levelet ugyan nem kaptam, de érdeklődésem mi sem bizonyítja jobban, minthogy követem a webisztán blogot. írok mindjárt egy levelet. köszönet!
Nekem csak a nude.hu feed van ott, visz egy kis éltet a szürke melóba :)