Hogyan használjuk a Facebook Connectet reklámkampányhoz?

Már a múltkori netpincéres post kapcsán sem értette minden olvasó (sőt, maguk a netpincéresek sem), hogy mire lenne jó nekik például egy Facebook Connect-támogatás.

Nos hát akkor szakadjon fel a köd, nézzünk egy okos és klassz Facebook Connect-megvalósítást. A Prototype nevű új videojáték reklámkampányának részeként csináltak egy olyan Connect-kötést, melynek eredményeként minden Facebook-felhasználó személyre szabott játéktrailert generálhat magának saját facebookos infóiból.

Nincs más dolgunk, mint felmenni a prototype-experience.com oldalra, majd megadni facebookos belépőnket, és máris generálódik az ismerősi hálónkban található képekből és profilinfóinkból a személyre szabott trailer. Végezetül pedig, ha akarjuk, kitolhatjuk Facebookra vagy Twitterre a személyre szabható trailer ajánlóját.

A felhasználó jót szórakozik, a játékforgalmazó pedig örül, hogy megjelenhetett a közösségi szájtokon. Mindenki jól jár. Ráadásul az egész nem ciki, nem béna, nem erőltetett, viszont nem is éppen egy nagyon bonyolult dolog.

És attól mert valaki e-kereskedőként definiálja önmagát, még lehet nyitott arra a világra is, melyben potenciális fogyasztói virtuális életüket élik.

Címkék: marketing hirdetés üzlet videojáték facebook twitter
2009.06.03. 18:22. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minden bizonnyal én nem vagyok tisztában a Facebook Connect működésével, de miért is jó nekem, ha úton-útfélen megadom a Facebook accountom elérési paramétereit?
@saabi: a facebook connecten megadni a belepesi adatodat, olyan mintha a facebook.com-on lepnel be. az adataid a facebooknal maradnak, nem kerulnek ki harmadik felhez.
Nem akarok akadékoskodni, de ez kb. ki is jelöli a webkettő határait: egyik értelmetlenből a másikba, közben szórakoztatni.

Engem, ha két-három éve megkérdeztek volna, azt mondtam volna, hogy ebben az egészben sokkal több van, de kezdem látni, hogy nincs, ez a maximum.
hamár megszólíttatott

szerintem a nyitottságunkat nemigen éri meg vitatni, eddig legalábbis nem arról voltunk híresek, hogy lemaradtunk volna az új webes trendekről.

most sem arról van szó, hogy felvettük a napellenzőt és bezárunk minden ablakot ha meghalljuk, hogy twitter vagy facebook vagy social. (én legalábbis nem tudok más ekereskedőről, aki a rendelés végén a Twiterre tereli a vevőit)

viszont az előző posztod kommentjei is visszaigazolták számunkra, hogy ez a közösségi ételrendelés téma nem egy annyira egyértelmű és mindenki számára vonzó dolog. Ezért vagyunk óvatosak, és erről szólt a tweet is, mondván attól hogy valami "webkettes" csilivili és trendi, nem biztos hogy ez egy e-kereskedő fő célja, hogy azonnal kirakja.

viszont továbbra is köszi, hogy helyettünk is ötletelsz/ötleteltek, a végén csak kijön belőle valami használható új funkció
Ez nagyon komoly volt. Még pont vicces is volt ahogy összerakta. :D
@Sziebig Peter: szerintem mar azt a postot is sokan felreertettek. en btw nem tartanam azt sem gaznak, ha connecten keresztul (vagy twitterre) egyszeruen ki lehetne tolni h mit rendeltem. de persze ez az egesz kozossegi ki-mit-eszik lehetne eppen tok anonim is.
pl egy real time toplista. kb "mit esznek a tobbiek most" miniapp, akar nev nelkul. vagyis csak a kajak valos ideju toplistazasa, geoadatokkal megspekelve.
nah, ilyenek. a netpinceren valo gondolkodas szerintem inspiralo.
szoval jo munkat meg tovabbi sikereket, blabla. :)
Én azt hittem a netpincéré lesz az egyik első iWiw app, amiben majd láthatom, hogy ismerőseim melyik helyet/ételt mire minősítették, hogy segítsen dönteni honnan rendeljek.