Hitlernek is elmondták, hogy a Facebook megvette a FriendFeedet

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lol, ennek a videónak hányfajta változata van? Eddig már találkoztam 10-féle variációval.
Amit Bruno Ganz játszik ebben a filmben, az nagyon rendben van, nem véletlen ez a rengeteg mashup, lesz még pár tucat belőle.
Én is láttam már párat. Nem semmi ez a jelenet. Még így a poénokkal is megdöbbentő. Amúgy ez nincs meg valahol magyar szöveggel? Helyenként elég gyors a felirat. Nem csinálná meg valaki a magyarítást...plíííz?
de hitler arrol nem beszél, hogy van a pénz?
OK, amit én láttam, ott a magyar politikai elit élte végnapjait...

Persze ma már tudom, h csak sci-fi volt :)
jackosat látta valaki? az is jó:D
Tudjátok, mi a LOL?

Hogy a kommentelők közül senki nem beszél németül, pedig min. 75%-uk tanult.

Ugyanis, ha értené, amit a szereplők mondanak, kurv@ra zavarná a felirat és film közötti kapcsolat hiánya. :-)
Így beállunk az idegen nyelveket nem beszélő amerikaiak mögé a sorba.
Hol van ez a vid egy old skool, alámondásos Dallas-feldolgozástól? :-D

(igen, a felirat "jófej", de hitleres videoval...)
@magg:
"Hogy a kommentelők közül senki nem beszél németül, pedig min. 75%-uk tanult."

Ezt te honnan tudod? :-)
@Bit Rot:

Alulbecsülöm a statisztikát. :-)


Gondolom te is 2 nyelvet tanultál középiskolában. Melyik kettő is volt az? ;-)
Hat en nem is tudtam a szovegre koncentralni, mert tudok nemetul es minduntalan Ganz beszede jott at :D

-cs-