Így indult a Google Wave...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Added: Aug 21, 2049. Komoly lehet, egyébként csak most éppen? - nem jön le.
haha, jó vicc volt...
küldene nekem valaki egy wave meghívót? thx!

u.i.: mail címet privátban adok meg.
VIP tagságot adok a www.sikermegoldasok.com oldalhoz annak, aki küld nekem egy meghívót a googlewavehez.
Email cím:
info@sikermegoldasok.com
Egy Wave meghívó nekem is jól jönne...
De ha nem, akkor majd ha kikerül a bétából, elviselem...
Engem is megdobhatna meghívóval valaki...
Én küldenék nektek srácok, de senkinél nem találtam email címet, sem elérhetőséget.
@birogeri: Elküldtem privát üzenetben.....
Egyet nekem is küldhetne valaki teamwork100(kukac)gmail.com.
Köszi
Hát nem sietik el a meghívó kiküldést...bár nem panaszkodom, mert olvastam hogy van aki két hete várja hogy a Google áment mondjon rá....
Sajnos a nagy G nem sieti el a meghívókat, ha valaki hajlandó lenne küldeni nekem meghívót, pls beszéljünk privátban.
akinek meghívó kell, az most szóljon, mert végre küldtetek 8-at

baratcsaba.hu/blog/kinek-kell-google-wave-meghivo/
én küldök bárkinek meghívót nCore meghívóért cserébe :]
sziasztok , en is kernek egy meghivot ha meg van valakinek.
Koszi
Van 3db meghivom... Akinek kell dobjon mailt: tekerbela@gmail.com
simán kiküldte a gugli...