Késik a HTC Desire, eh

A brit Amazontól kaptam ma levelet, amiben azt írják, hogy "Sajnálatos módon, az alábbiakban felsorolt árucikk(ek) [esetünkben: a "HTC Desire SIM-Free Android Smartphone"] megjelenésének dátumát megváltoztatta a szállító, és így kénytelenek vagyunk a megváltozott megjelenési dátumhoz igazítani a kiszállítás ígért határidejét is."

Az email szerint a HTC két napot késik a készülék leszállításával. Vagyis az eredetileg beígért április 7-16 közti kiszállítás április 9-20-ra módosult.

Mint korábban jeleztem, akkor vagyok hajlandó megvásárolni a készüléket, ha a megjelenés körül semmi komolyabb probléma nem lesz. A két napos csúszást még el tudom fogadni. És egyben remélem, hogy a csúszásnak logisztikai és nem hardver/szoftver okai vannak.

Címkék: mobil htc desire
2010.04.01. 11:18. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hh: Ma ki tudod próbálni a HTC Desire-t, a Mobile Meeting-en: logout.hu/bejegyzes/arena-blog/mobile_meeting_helyzetjelentes/friss.html
Vigyázz, szalámimódszer: először két nap késés, aztán 4, 8, 16, stb.
sztem 2 nap késés nemhogy elfogadható, inkább mikroprobléma :)
vagy... az Amazon vicces kedvében van ma :)
HPC-JUNKiE is be fogja vállalni a dolgot, vikingföldre 10-én jön
2 napot én is várnék rá :)
(tegnapi video: CTIA 2010-ről: www.youtube.com/watch?v=7SPpWUx0UYE)
Én megvettem a legendet, me kicsit akartam éééés kurrvvajóó. Az asszony majd megkapja a desire-t :D
Megéri a brit Amazontól rendelni? A 440 GBP bő 130 000 HUF. Idehaza pedig nettó 120 000 HUF-ért megkapod, ráadásul kérdés az is, hogy hol tudod érvényesíteni a garanciát? Vagy én számolok, tudok rosszul valamit?
Most olvasom, még egy napot késik. Csütörtökön pedig új infók az új ifonról.

Én most elbizonytalanodtam, biztos érdemes-e most HTC-t venni.
Dont panic...
a google-vel volt valami szoftverengedelezesi problema, de elvileg mar minden ok.
Jelenleg nálam is ő a befutó és kezdenek szállingózni az első példányok az országba.

Ennek okán kicsit utána is kotortam és találtam egy-két olyan (de sajnos annyira jellemző) apróságot, ami némileg elrontja a kedvem.

1. nekem az N1 az igazi szerelem (volt is kézben), de ennyiért és ilyen hazai supporttal (semmilyen) nem szabad megvenni. Sajnos érződik, hogy nem nekünk gyártották :(

2. bár az N1 külseje valahogy átgondoltabb és letisztultabb a Desire-on a sense némileg kárpótol (azt pedig HD2 -n láttam)

3. ami viszont fel..@sz: a nexushoz képesek voltak adni egy tényleg szép tokot, ehhez jelenleg ilyen övre tűzős, bőr izék vannak (ami szerintem elképesztően gáz alkalmatosság)

4. ami nagyon bánt: ennek nincs dokkolója. Nem is találtam eddig hozzá és az N1 dokk-konnektorát is elhagyták róla! MIÉRT?????? ezt nem tudom megemészteni;)
@rudo:

1. Egyetértek.

2. Én legszívesebben Legend testben látnám a Desire tudását. :)

3. Elég sok szép tokot tudsz hozzá venni (gigatel.hu, vagy speedshop.hu), bár tény, hogy ennyi pénzért adhattak volna hozzá alapból.

4. Tényleg jó dolog a dokkoló, de manapság nagyon nem jellemző, sajnos. :(
Mától jó pár helyen kapható idehaza!

Íme az egyik első kép itthonról: mobilarena.hu/dl/upc/2010-04/229823_20100408099_resize_2.thumb.jpg
Eddig a legjobb ár amit láttam 125 alatt volt. Nem tudom mennyire számit ilyenkor a kereskedő, mint olyan (gondolok itt a 0 perc használt árra és a világ garira), de erre kiváncsi volnék! Meg fogják azt nekem itthon javitani igy gariba?

Ugyanakkor, ha nem garasoskodunk nagyon, akkor is úgy néz ki hozni fogja a 130 körüli árat, ami szerintem nagyon jó!

A tok legyen az én bajom. Hát @Binsz néztem én a linkelt oldalakon... egy sem tetszett igazán.

Meg beleástam magam a dokk kérdésbe is. Más, korábbi HTC-hez itt-ott látni ilyet, főleg 3rd party cuccok, amivel nem is volna gond. De mindből egy nyamvadt micro-usb apa áll ki, szerencsés esetben valami kis peremmel, ami nem tudom mennyire "fitti". Ez viszont mechanikailag lókaki. Elég kicsit rosszúl levenni és tépi ki az usb aljaztot a telóból... belegondolni is rossz!
130 bruttó? az jó.
Elkészítettük az első magyar tesztvideót:

www.gsmline.hu/pda/10644-htc-desire

Ugyanitt több tesztvideó