Kávéhoz: a dolog, ami érdekesebb, mint egy iPad

1. Emailben kaptam az Izabo zenekar legújabb klipjének linkjét. Szerintem lazán eladhatnák az Apple-nek is. Hivatalos promo videónak sem lenne rossz: 

2. A másik videó pedig egy olyan kütyüt mutat be, ami - legalábbis nekem - jobban kellene, mint egy iPad. Az új bűvös kocka perspektívakorrekciós kijelzőkből áll. Első nézésre beleszerettem:


Részletesebb írás a Wired-en.

3. Végül pedig ha már annyi szó esett a hétem a HTML5-ről, íme két gyűjtőszájt a témában.

Címkék: zene videó kávéhoz kütyü iphone 3d vizualizáció
2010.04.04. 09:11. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

na látszik h android mellett döntöttél. :) igy kiegyensulyozottabbb lesz a webi!
@moyirto: hat eddig sem lehetett ramfogni h apple fanboy lennek.
Érdekes játék a pCube, csak nem derül ki a videóból h mind a 6 oldal betekinthető-e. A kényelmetlen doboz-kialakítás ellenére lehetne rá fejleszteni jó appokat...
@Könyvelő Mo: 5 oldalon van kijelzoje (vagyis csak alul nincs), a leirasbol kiderul.
A Wired link elkerülte a figyelmem...
Modern lego?:) Amúgy a pCubee tényleg nagy ötlet:)