Más nevében tukmálni a potencianövelőt...

Hát mit is mondjunk úgy általában a dm-levelekről, vagyis az emailek végére csatolt közvetlen hirdetésekről? Ne mondjunk inkább semmit. Viszont lett itt egy kissebb bonyodalom abból, hogy az egyik dm-cég a másik nevében küldött ki 300 ezer potencianövelőt és fogyasztószert reklámozó kéretlen reklámot. Szöveghűen közlöm a sértett fél (Maxima) közleményét...

Budapest, 2010. szeptember 23. – Az Inform Média egy jól ismert direktmarketing-szolgáltató e-mail címét és nevét használta tévesen a héten két ízben, hogy potenciálnövelőt, illetve fogyasztószert reklámozzon közel 300 ezer embernek. Az érintett fél, a Maxima direktmarketing-rendszert üzemeltető Hírek Média már megtette a jogi lépéseket.

Az Inform Média technikai hibát emleget abban a mai napon küldött levélben, melynek feladójaként hibásan Magyarország első és mindmáig meghatározó online direktmarketing-rendszere, a Maxima, illetve annak klub szolgáltatása, a Szereteknyerni.hu szerepel.

Az Inform Média Kft. a következő reklámtartalmú e-maileket küldte ki mintegy 270 ezer fős adatbázisára Maxima Klub (info@szereteknyerni.hu) hamis feladóval:

·         2010. szeptember 21.: Fedezze fel a zsírégetés új módszerét!

·         2010. szeptember 22.: Add meg férfiasságodnak azt, amire vágyik!

„Egyelőre nem tudjuk a konkrét okot, miért használta szolgáltatásunk nevét és e-mail címét az Inform Média Kft., de ezzel jelentős károkat okozott nekünk. A Maxima direktmarketing-rendszer megalakulása óta mind jogilag, mind etikailag mintaként szolgál a piac számára. Elsőként szereztünk PPOS minősítést, mely igazolja, hogy a hazai adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően végezzünk tevékenységünket” – mondta Fialka Krisztina, a Maxima direktmarketing-rendszert üzemeltető Hírek Média üzletágvezetője.

A Maximához az elmúlt napokban folyamatosan érkeztek a panaszos levelek, így derült fény arra, hogy valaki visszaélt a cég márkanévével és elektronikus elérhetőségeivel. A kiküldött levél – mely időközben a népszerű vásárlói panaszfórumra, a Tékozló Homárra is felkerült – láblécében jól látható, hogy a küldő valójában az Inform Média, hiszen a leiratkozási adatoknál a cég elérhetőségei szerepelnek.

„A Maxima DM rendszer soha nem küldött ki és a jövőben sem fog kiküldeni kétes eredetű és hatású termékeket promotáló DM üzeneteket közel 400 ezer fős adatbázisára. Az Inform Média már megkereste cégünket és peren kívüli egyezséget ajánlott a hiba kapcsán cégünket ért erkölcsi és anyagi kár ellentételezésére” – mondta Trentin Tamás, a Maxima és Szereteknyerni.hu szolgáltatásokat üzemeltető Hírek Média ügyvezető igazgatója.

A magyar internet állapota, 2010 című rovatunkat olvashatták. (Részletek a Homáron.) Köszönjük a figyelmet.

Címkék: spam magyar botrány dm maxima
2010.09.23. 16:13. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evvel csak az a para, hogy ha esetleg az a cég majd ezen felbuzdulva jól rászakosodik az ilyesforma működésre: kiküld egy rakás spam-et, amiből lesz x bevétele a kamu feladónév segítségével. aztán ha kiborul a bili, akkor kapásból peren kívül egyezkedik a megszerzett bevételből.