A Google keresője "Did you mean" helyesírásellenőrző funkciójára épít a következő három hirdetés. Egyszerű ötlet, nagyszerű megvalósítással. Az eredeti hirdetések a képekre kattintva érhetőek el...
A reklámok tervezője azonban két hibát is vétett. A "jetleg" esetében a Google valójában a "jet lag" kifejezést ajánlja, és nem a reklámban szereplő "jetlag"-et. Egyébként helyesen teszi, hiszen a kifejezést két szóban kell írni, és nem úgy, ahogy a reklámban látható.
A másik, hogy a "battlesheep" kifejezésre egyáltalán nem ajánlja a kereső a "battleship" kifejezést. Egyszerűen azért, mert az internet tele van harci birkákat ábrázoló képekkel és hírekkel.
szerkesztő 2010.10.13. 16:35:16
tundetor 2010.10.14. 09:02:23
MrTotheee 2010.10.14. 12:39:38