iWiW lájk buttonok: trendi!, zsír!, simizném!, lekaratéznám!

Az iWiW újabb Facebook-fícsörrel jelentkezik. Ezúttal a Like/Recommend buttont fejlesztették le, kicsit a Not-Like stílusában: vagyis egy sor nevet lehet adni a gombnak. A címben már említettem pár nagyszerű lehetőséget.

De az iWiW Like hivatalos oldalán mindenki kedvére válogathat a nagyszerűbbnél nagyszerűbb gombnevek közül. Kicsit sajnálom, hogy a "sunáznám" kimaradt a szórásból. Erős idegzetű iwiweseknél a "lolfish" vagy a "lemonparty" is szóba jöhetett volna még. Meg a többi shock site név. (A Not-Like-on amúgy bármilyen nevet adhatunk a gombnak, úgyhogy ott ezeket is le lehet generálni. Bár a Not-Like a Facebookra tolja ki a lájkokat, nem az iWiW-re, az is igaz.)

Na de, legalább ennek a funkciónak a teljesítménye is összemérhető lesz az iWiW és a Facebook között. Bár kissé konfúz helyzetet eredményezhet a blogokon, ha a facebookos "Tetszik" gomb mellett megjelenik majd egy nagyon hasonló dizájnú iwiwes "Büntet" feliratú gomb is... (Lásd a fenti képen.) Kamázod?

Címkék: iwiw kommuniti facebook not like lájk like button diszlájk
2010.10.21. 18:11. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ez most akkor olyan, mint az adios feliratú, négycsíkos cipő? :D
Szerintem a !!!4!4!44!!!!NÉGY!4 és a Sün! elég jópofa. Integráltak 2 eléggé elterjedt jelenséget, ami a lazaságra vall. Ennek ellenére nem szeretem az iWiW-et.
Ma töröltem az iWiW fiókom...olyan érzés volt mint megszabadulni a dial-up modememtől...
Sunáznám kellene bele azért :)
Találó a capslock day napján a !!!4!4!... gombot látni egy blogon:)
@EvilHedgehog: én is terveztem egy ideig, de még most is sok ismerősöm ejtőzik az iwiw-en, s miattunk én is maradok:)
az iwiw lassú elhalálozásra van ítélve. Ez nem feltétlenül jó.