Eddig a Facebaker oldalán követhettük, hogy mely magyar médiatermékek, brandek, és általában: Facebook-oldalak a legnépszerűbbek a magyarok körében.
Az ImageFactory csinált egy ugyanilyen listázást, Facebooker címen. Ezen az oldalon a top 40 magyar Facebook-oldalt követhetjük, például média, celebek vagy brandek szerint. Van napi toplista is. Emellett pedig követhetjük a lájkolások dinamikáját is.
A Facebaker és a Facebooker toplistái érdekes eltéréseket mutatnak. Úgyhogy szerintem mindkettőt érdemes követnie azoknak, akik képet szeretnének kapni arról, hogy az immár kétmilliós magyar Facebook tábor éppen milyen hazai brandekre, termékekre, celebekre kattan a közösségi szájton.
Ha jól gondolom, a Facebaker a magyarországi Facebook-felhasználókat listázza főleg. A Facebooker pedig a magyarországról létrehozott (tehát magyarnak számító) Facebook-oldalakat.
A Facebooker szerint a magyarok elsősorban az anyukájukra, a Milka csokira, a zenére, a Túró Rudira, a McDonald's-ra, Kiss Ádámra, Babi nénire, Puskás Ferencre, a Showder Klubra, a Radio 1-re, a Beugróra, a Sziget Fesztiválra, a Szimplára, a pálinkára, a bundás kenyérre, a lángosra, a Magyar népmesékre, a Dumaszínházra, a Quimbyre, az Időképre, a Balatonra, Budapestre, a Kétfarkú Kutyapártra, Orbán Viktorra, a Bigyó Shopra, a Parfüm Centerre, az alvásra és a nyárra vannak rákattanva...
Az amerikai Facebaker szerint a Nike, a Nokia, a Critical Massre, a Cosmopolitanre és a Comedy Centralra is nyomogatják tömegesen a lájkokat.
Ilyen a magyar nemzeti Facebook-karakterisztikánk...
Foli · http://worldofoli.tumblr.com 2010.11.04. 15:07:25
HochenTrollner 2010.11.04. 16:32:51
én pedig tartom magam ahhoz, hogy saját listát kell csinálni. a facebaker és facebooker is manuálisan válogatta az oldalakat, nekem is jó egy kézzel szedett lista.
persze érdekes egyszer-kétszer ránézni a fentiekre, mert színesek, szagosak.
Woodymerlo 2010.11.04. 19:05:14