Angry Birds Day Budapest, első felvonás

Nos, túlvagyunk az első hivatalos Angry Birds Day-en, ami ugye nekünk, magyaroknak munkanapra esett. Ráadásul a kellemetlenül csípős hideg téli nap erős havazással öntötte nyakon Budapest lakóit. A keménymag ennek ellenére tiszteletét tette 14:00-kor a Nyugati téri óránál, és úgy 20-25-en egyszerre nyomkodtuk az Angry Birds különféle verzióit.  

;

Egyszerre volt vicces és szürreális, ahogy ez a pár tucat ember együtt nyomogatta a játékot. Az arratévedő járókelők mindeközben félelemmel vegyes értetlenkedéssel méregették a csoportosuló geekeket. 

Az iPhone-ok és az Androidok aránya érzésre 50-50 százalék volt. Én erre az alkalomra a Desire mellett vittem egy iPadet is, hogy HD-ben is tudjam tolni a Seasons-pályákat. (A Desire-ről osztottam az iPadnek a netet.) Nem én voltam az egyetlen...

Sajnos az Angry Birdsöt fejlesztő Rovio ajándékpakkja nem érkezett meg időben, úgyhogy azt döntöttük, hogy jövő héten megismételjük a közös köztéri játékot. Remélhetőleg addigra a FedEx is elküldi a csomagot, és még jobban fogunk szórakozni. 

Örömteli dolog volt ma összefutni ezekkel a fiúkkal, lányokkal, iphone-osokkal, androidosokkal... Mindig szívderítő megtapasztalni, hogy a geekek magától értetődő természetességgel tudnak belemerülni kütyüjeikbe, játékaikba - ügyet sem vetve a külvilágra. Én jól éreztem magam. 

Ja, igen, és Szofi kutya is kipróbálta az angrybirdsözést az iPaden. Még egy-két hónap és végigtolja az összes pályát. 

Az Angry Birds sikersztoriról itt olvashattok részletesebben...

Címkék: budapest meetup flashmob geekek angry birds angry birds day
2010.12.11. 15:50. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

most akkor jövő héten is lesz? és mikor? végre nem melózok és ráérnék :D
Na tessek, benne vagytok az ujsagban ;)
www.cnbc.com/id/40620408
Hú, sajnos nekem is dolgom volt 11-én, pedig szerettem volna menni, de akkor a pótnapra mindenképp mennék, mikor lesz? Minél előbb érdemes lenne meghirdetni, hogy lehessen számolni vele :)