Nemrég mutatta be a Facebook új hirdetési formáját, a Sponsored Stories-t. Ez a hirdetési megoldás egy kicsit visszahozza a Facebook régi alkalmazás-értesítés megoldását, csak éppen fizetősen. A lényeg, hogy ha a hirdetni kívánt termékünkkel kapcsolatban aktivitás generálódik a News Feedben (check-in vagy említés, lájk, stb), akkor az automatikusan megjelenik a hírfolyam melletti jobb hasábban.
A "szponzorált hír" megoldás CPM-alapú, úgyhogy idehaza is csak ügynökségen keresztül, nevesül a Thinkdigital-nál rendelhető meg.
A funkció elvileg már a magyarországi hirdetők számára is elérhető. Bár a Facebook Places idehaza még nem működik. Vagyis kicsit felemás ez a lokalizáció egyelőre. Ugyanakkor azt se feledjük, hogy az elmúlt fél évben a Facebook a második legnépszerűbb szájttá vált a magyarországi netezők körében (2,7 millió havi aktív magyar júzer). Úgyhogy minden, a Facebookkal kapcsolatos új hirdetési megoldás fontos hír az átalakuló magyar online piacon.