Végr elenne értelme a front face kamerának a táblagépeken. Meg persze végre attól a vállalhatatlan kötöttségtől is meg lehetne szabadulni, hogy a 3D hatáshoz külön szemüvegre van szükség.
Végr elenne értelme a front face kamerának a táblagépeken. Meg persze végre attól a vállalhatatlan kötöttségtől is meg lehetne szabadulni, hogy a 3D hatáshoz külön szemüvegre van szükség.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2011.04.13. 14:13:35
Másik megoldás is volt: egy kamerát használó szoftver kiértékelte az arcot, és a releváns arcvonások elmozdulásával nézte, hogy merre néz a felhasználó; ezzel pl. az egeret mozgatta.
Gondolom, az utóbbihoz hasonlatosat csinál az iPad-en is a demo-anyag.
ern0 · http://linkbroker.hu/ 2011.04.13. 14:13:44
2011.04.13. 14:35:26
xstranger 2011.04.13. 15:48:44
foodlfg 2011.04.13. 20:29:02
youtu.be/Jd3-eiid-Uw
Így szemüveg nélkül eléggé akadozós a cucc. Jobb, ha van a szoftvernek valami normális támpontja a fejeden.
A másik pedig, hogy ez inkább csak akkor látványos, ha a fejed mozog a képernyőhöz képest. Pont jól kiegészítené a (shutter) 3D-s megvalósításokat, de valahogy még nem láttam hogy működne ilyen fejkövetés mondjuk játékokban. Kár.
Egyébként jó.
jenoe (törölt) 2011.04.13. 20:29:20
Ez ettől még cool, a nézőponttól függően változik. De nem más, mint amit ír magáról: head-coupled perspective.
horverno 2011.04.13. 21:03:57
[megmondoember] 2011.04.16. 08:07:34
3d · http://www.3d-tech.hu 2011.04.20. 14:57:03