Webshop az érintőképernyők világában

Persze kicsit inkább eye candyről van szó, de azért kétségtelen, hogy élményszerűbb így a termékválasztás és vásárlás, mint mondjuk végtelen hosszan emailezgetni egy support@cég.hu-val. A szolgáltatást itt lehet tesztelni.

 

Címkék: svéd webshop érintőképernyő
2011.04.13. 15:52. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Érdekes, ám szerintem nagyon drága termékeket kell abban a webshopban árulni ahhoz, hogy megérje ilyen módon boltosat játszani.
szerintem jó ötlet, csak ott fekhet el a dolog, hogy ostoba embereket ültetnek be, akitől ha kérdezel valamit, "várj megkérdezem a technikus kollégámat" válasz lesz, vagy "majd válaszolunk emailben"
Ki gondolta volna, hogy ilyen hamar valóság lesz: www.youtube.com/watch?v=ZPPBzmn6Fh4
Egyáltalán nem szupport meg kól centeresek úgy is ott vannak akkor meg miért ne lehetne őket így is használni. Nagyon okos gondolat, kát hogy nekem O2 esem van nem 3 -m. :D
valaki magyarázza el miért kell ez a prizma alakú hardver hozzá?

sima érintőképernyőhöz képes mi az előnye?

máshogy nem tudták megoldani hogy a háttérképben a webkamera képe legyen?
sőt érintőképernyő sem kell,
simán egérrel lehet csinálni,
mögé vetíted a webkamera képét,

csak egyszer kell (szemből) felvenni ahogy a callcenteres a kezével tapizig egy sima üveget és utána az egérmozgás alapján odavetíteni a kezet a webkamera kép elé,

és nem is kell feltétlen az adott ember kezének lenni, mondjuk a szoftverben van 4 előre felvett kéz és kiválaszta a callcenteres hogy az ővé melyikhez hasonlít a legjobban,

ennyi.
Azert kivancsi lennek milyen erzes 8 orat egy ilyen touchscreennel lenyomni, szerintem faraszto...