Beharangozó: Web 2.0 Symposium és ingyen jegyek

Kezdődik a tavaszi konferenciaszezon. Elsőként a Web 2.0 Symposiumról pár szóban: március 21-én lesz ez a konferencia. Miért érdemes elmenni? Az egyik előadást Lukas Maixner (Socialbakers) fogja tartani, és elsősorban a magyar közösségi média piaci helyzetet elemezi. Kevés átfogó és alapos előadást hallani ebben a témában. És hát egy külföldi szemével mindig érdekesebb a saját piacunk, mint amit mi látunk belőle. 

Aztán, Boros Tamás a Policy Solutionstól fog beszélni a politika és a közösségi média kapcsolatáról. Banga Gábor a Kirowskitól pedig a nagy közösségi média buktákról. 

Én egy kerekasztal beszélgetést fogok moderálni. A téma az IRC-korszaktól a lájkolásig tartó időszak. Uj Péter, Barczi Blumi Imre, Nyírő András és Nemes CyD Dani lesznek a vitapartnerek. A teljes program itt található.

Van két jegyünk is, amit kisorsolunk a Webisztán olvasói között. Írjátok meg kommentben vagy emailben (webisztan kukacgmail), hogy szerintetek melyik magyar cég csinálja a legjobb közösségi média jelenlétet a Facebookon. 

Címkék: ingyen konferenciák facebook nyeremény belépő barcamp socialbakers web2.0 symposium
2012.03.07. 10:48. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nekem a Közösségi marketing vállalkozásoknak nevű oldal tetszik. Folyamatosan tájékoztatnak az újdonságokról, ráadásul a Youtube-on is publikálnak hiánypótló videókat, amik gyakran 15-20 perc hosszúságban mutatnak be egy egy új funkciót vagy marketing lehetőséget. És nem spammelnek mint a legtöbb likegyűjtő oldal.
talan az Origo, a twittereik miatt (filmklub, foto)
Szerintem az Invest Idea is elég jó. Friss tőzsdei hírekkel, cikkekkel, blogbejegyzésekkel.
www.facebook.com/tozsdezz.eredmenyesen
az origo tenyleg jo.
Nyilván ez a dolguk, de számomra hasznosak a Be Social facebook-posztjai.

Persze, csak ha nem ér saját projektre szavazni - ha ér, akkor a Ma este Színház! posztjai. ;)
"Én egy kerekasztal beszélgetést fogok moderálni. A téma az IRC-korszaktól a lájkolásig tartó időszak. Uj Péter, Barcz Blumi Imre, Nyírő András és Nemes CyD Dani lesznek a vitapartnerek."

Lehet, hogy csak az érintettség beszél belőlem, de mintha ebből a névsorból/témából súlyosan kimaradtak volna a java-s chatek úgy általában, pedig a 2000-es évek elején gyakorlatilag ezek voltak "A" közösségi oldalak (ttc, trefort, gyaloglo, később chat.hu). A második valóvilág széria (2003) idején még az RTL-nek se volt külön oldala, így a késő esti összefoglalók közben a műsorvezetők a treforton beszélgettek a közönséggel (nuku sms-fal, a twitter még gondolatban sem létezett). Az origo sokáig csak akkor tudott rekordokat dönteni a webauditban (legtöbb látogató+PI/nap), ha aznap (az akkoriban alá számolt) trefort is jó számokat produkált, például volt valami izmosabb vendégchat (egy kiesett valóvilágos, esetleg valamelyik miniszter).
Shop.bulider.hu Facebook jelenlétre szavazok :)