Nem csak azért, mert a Gawkert nagyrészt Budapesten fejlesztik, és mert a régi Indexhez erősen közel álló amerikai médiatermékről van szó: Dentont mindig érdemes meghallgatni, elsősorban azért, mert tanulhatunk arról, hogy hogyan kell (lehet) sikeres online médiacéget felnöveszteni és működtetni ma.
Az online újságírás, média az elmúlt években azzal foglalkozott, hogy megpróbáljon olyan "komoly", komolyan vehető, "szakmai", "minőségi", "alapos" lenni, mint a print elődök. Pedig a weben más és máshogyan működik jól. Ennek egyik jó példája a Gawker is...
"We run the offcuts. The things that you're too precious to run. (...) It should be authentic. And it should capture the real conversations, the things that people actually talk about. Our catchline is: whatever we know, whatever we think."
Visit msnbc.com for breaking news, world news, and news about the economy
Kaleb 2012.03.12. 14:34:19
Legoogliztam... jól halottam :)