Mire készül 2013-ban az Apple?

Mivel Józsi nem akarja összefoglalni, hogy mit várhatunk idén az Apple-től, mégiscsak összekerestem pár linket. Bár sokkal okosabb nem lettem tőle. 

Az egyik érdekes kérdés szerintem idén, hogy mit fognak kezdeni a laptopkínálatukkal. Az Air, a Pro és a Retina  kezd nagyon egymásra érni. Szerintem könnyebb és gyorsabb laptopoknak minden évben lehet örülni.  Én például idén szeretném lecserélni az Air-t egy újra. Alapvetően nagyobb SSD-t és több memóriát (8-16?) szeretnék. Persze nagyon sok fog múlni azon, hogy hova kalibrálja az Apple a nem-retina laptopjait 2013-ban. 

appledevices.png

Az iPhone továbbra sem érdekel. Majd ha Jonathan Ive újragondolja az iOS-t, újragondolom én is a kérdést. De nekem ez a jelenlegi iOS köszi, de nem kell. A Jelly Bean vonalban hiszek. És a Nexus termékekben. Ma.

Szerintem érzik az Apple-nél, hogy idén már virítaniuk kell. Legalábbis egy-két unortodox megoldással ritmust kell tudniuk váltani. Vagy belemenekülni a kínos teljesítmény- és árversenybe, amiből rendszerint Korea és Tajvan jön ki győztesen.  

Na de mindegy is. Ti mit vártok idén az Apple-től?

Címkék: apple iphone 5s macbook air retina apple 2013 wwdc 2013
2013.03.08. 16:38. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az iWatch kihagyása szándékos volt?
Szerintem az iPhone-projekt egyszerűen elveszítette a varázsát, jóval olcsóbban jóval ütősebb készülékeket lehet már kapni Androiddal (más kérdés, hogy szerintem az a rendszer fényévekre van az iOS-től).

Mostanra gyakorlatilag teljesen eltűnt az a szükséges plusz, ami az iPhone-ok első néhány generációját igazán exkluzívvá tette. Az eddigi HC almások persze kitartanak majd az imádott love brand-jük mellett, de valami óriási nagyot kellene dobni az Apple-nek ahhoz, hogy megmaradjon a hype és presztízs. Szerintem Jobs nélkül nem fog menni.
@matthe07: ez marhaság, az iOS egy megbízható ökoszisztéma. anyám nem azért venne iphone-t*, mert izgalmas, exkluzív, meg mert szereti a brandet, hanem azért mert jó hadver és a környezetében sokaknak az van, tudnak neki segíteni megtanulni a smartphone világot.