Elindult a Webisztán Weekly: eat the links!

Egy hét alatt egy csomó dologba belebotlom a weben, ami szerintem valamilyen szempontból érdekes. Blogot indítani egy ilyen linkajánlgatós történetnek ma már szerintem nem nagyon érdemes. 

Úgyhogy arra gondoltam, hogy az Instapaper accountom alatt létrehozok egy fiókot, ami alatt gyűlnek majd ezek a linkek, és ezt az egészet átvezetem a Mailchimpen, és lesz belőle egy heti hírlevél. 

A hét végén írtam ki Twitterre, hogy indul ez a cucc (Webisztán Weekly munkacímen), és tök jó, hogy másfél nap alatt kb. 200-an már fel is iratkoztak. Úgyhogy csináltam még egy kis helyet a Mailchimp accountom alatt, lehet még csatlakozni

A hírlevél heti egyszer megy ki. Olyan linkeket válogatok bele, amik hosszabb távon is érdekesek lehetnek, és nem elsősorban technológiai témájúak. Persze azért valamennyi tech is kerül bele... 

A rendszer nem működik teljesen tökéletesen, ugyanis a Mailchimp rss kampányai - főleg a heti egyszeri verzióban - csak akkor mennek ki, ha a tervezett kiküldés napján frissül a feed. Ez pedig hétfő reggel nem mindig jön össze azonnal. A lényeg, hogy valamikor vasárnap este, hétfő délelőtt kapjátok meg a hírlevelet. Egyszer egy héten. 

Akit érdekel ez a téma, az áprilisi Smartmobil konferencián éppen erről fogok előadni (hogyan építsünk fel hírelveleket 2013-ban). Az előadás után pedig a Webisztánon is összefoglalom a prezit. 

webisztanweeklybutton.png

Címkék: webisztán weekly webisztán hírlevél mailchimp hírlevél készítés mobil hírlevél
2013.03.25. 13:14. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mailchimp? Nem lenne egyszerűbb egy google groups-t létrehozni, és akkor mindenki eldönthetné, hogy a weben olvasssa, vagy RSS-en, vagy email-en feliratkozik, ízlés szerint?
Mailchimp rss alapu mindent kikuld ami uj van az elozo kuldes ora, nem kell a kuldes napjan friss hir. A kuldes meg orara beallithatod. Nekem pontosan kuldi, evek oa hasznalom.