Podisztán: beszélgetés magyar fejlesztőkkel

Magyar fejlesztőkkel fogunk élőben beszélgetni hétfőn 20:00-kor, a külön erre az alkalomra nyitott Skypecastben. (Részletek itt.)

A téma: magyar mashupok, magyar startupok. Az én kérdéseim főleg ezek lesznek: Miért éppen azt fejlesztik vendégeink, amit? Mik a legidealistább álmaik? Mi hiányzik ahhoz, hogy jó magyar garázsfejlesztések legyenek még többen? Milyen mashupok hódítanak ma, és milyen lehetőségek vannak még a szolgáltatások vegyítésében?

Várható vendégek:
Szántó Gábor (Stubes.net)
Bánóczy Zoltán (ekommando.hu)
Fekete Ferenc (dolgomvan.hu)
Németh Ádám/Aadaam (jo-hely.hu)
Címkék: podcast mashup podisztán startup
2006.11.24. 11:36. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Király, itt az ideje a magyar Cringelyknek, Battelleknek, Arringtonoknak, és tán még a NickDouglasoknak is. Volt nekünk egy fasza kis Webrohamos Googlegroupsunk még az év elején, talán érdemes újraéleszteni végre. :)
tévedsz. csak beszélgetünk, mert úgy gondoljuk, h érdemes. ennyi.
Nem nagyon mondtam olyat, ami miatt azt kéne mondani, hogy tévedek. Csak örültem, hogy valami olyan hangulatot próbáltok becsempészni a magyar webre, ami eddig nem volt jellemző rá. Sztem tudod miről beszélek, ha nem, akkor sorry. A jó magyar garázsfejlesztésekhez a jó magyar garázsok hiányzanak például.
"A jó magyar garázsfejlesztésekhez a jó magyar garázsok hiányzanak például."

Na például ez is téma lesz.
Én startup-fejlesztés ügyben erősen körülnéznék Simó-György Péter vonalon, tabuk nélkül, inkubálva. Megyek is vissza az őssejtjeimhez a laborba.
attacs: ezt kifejtened bovebben? Korulottuk kell keresni szerinted a startupokat, vagy ok riasztjak el az embereket?
Ádám, pontosan ezeket a kérdéseket lehet feltenned majd és meg is válaszolni, mivel vendég leszel te is. Javasoltam egy kérdéskört, amire kiváncsi vagyok.
A legfrissebb (beta) skype kell hozza?
tegyük fel h akkora lámer vagyok h még sosem használtam ezt a méltán híres és messzeföldön népszerű technológiát, hogy skypecast. na akkor honnan lehet azt megtudni, hogy miképpen tudom meghallgatni ezt a beszélgetést?
köszönettel
úgy lehet bekapcsolódni, hogy feltelepíted az új skype-ot (a 3.0 bétával biztosan működik), majd elmész a bejegyzés elején megadott linkre a skype oldalán. amikor elkezdődik, akkor lesz egy link, amin keresztül be tudsz kapcsolódni.
en halas lennek, ha keszulne felvetel (mar ha egyaltalan lehetseges), es valahova (pld ide) felkerulne. Sajnos nem leszek a jelzett idopontban online, de szivesen meghallgatnam kesobb ha nincs ellenetekre. koszi
Egyelőre nagyon recseg. :)
srácok, nagyon rosszul szólnak itt egyesek. visszhangzik, meg torz.