Az Ask.com keresőszájt már egy ideje aktív suttogó-propagandát folytat a Google ellen. A suttogásra persze azért van szükség, mert az Ask egyértelműen piaci riválisa a legsikeresebb keresőnek. Úgyhogy inkább csak suttyomban vádolgatják a Google-t információs monopóliumra való törekvéssel. (Tényleg, az Ask vajon hogyan indexel?)
Van a kampánynak egy oldala is: Information-revolution.org. És több blogon is megjelent hogy ha az Ask.com-on rákeresünk a "google" kifejezésre, akkor ezt a Google-ellenes szájtjukat kapjuk meg kiemelt találatnak.
Én kipróbáltam, de nem adta ki ezt a találatot, a brit verzióban sem. Ez két dolgot jelenthet: vagy nem igaz a hír, vagy ha igaz, az Ask.com gyorsan levette saját álruhás ellenkampányának a linkjét.
Akárhogy is, miként a Viacom esetében is látható, elég könnyű bekerülni a hírekbe, ha valaki rátámad a Google-re. És ez nyilván már önmagában is marketingérték.
(Ha open threadet akarnék nyitni ehhez a posthoz, biztosan elég lenne csak bedobni a Nagy Testvér-dilemmát a Google kapcsán. Ja, de már most szólok, hogy a flémelőknek van saját felületük. Íme.)
Van a kampánynak egy oldala is: Information-revolution.org. És több blogon is megjelent hogy ha az Ask.com-on rákeresünk a "google" kifejezésre, akkor ezt a Google-ellenes szájtjukat kapjuk meg kiemelt találatnak.
Én kipróbáltam, de nem adta ki ezt a találatot, a brit verzióban sem. Ez két dolgot jelenthet: vagy nem igaz a hír, vagy ha igaz, az Ask.com gyorsan levette saját álruhás ellenkampányának a linkjét.
Akárhogy is, miként a Viacom esetében is látható, elég könnyű bekerülni a hírekbe, ha valaki rátámad a Google-re. És ez nyilván már önmagában is marketingérték.
(Ha open threadet akarnék nyitni ehhez a posthoz, biztosan elég lenne csak bedobni a Nagy Testvér-dilemmát a Google kapcsán. Ja, de már most szólok, hogy a flémelőknek van saját felületük. Íme.)
Címkék: google bulvár
Szólj hozzá!
2007.03.18. 14:31. írta:
hírbehozó