1. Mindenképpen érdemes elolvasni a Problogger interjúját az egyik legklasszabb blog, a Lifehacker bloggerével, Gina Trapanival.
Nem csak azt tudhatjuk meg, hogy 9/11 hatására kezdett blogolni (mint sokan mások odaát), és hogy programozóként kezdte a Gawkernél (a Lifehacker ugye Gawker-blog), és hogy ő is azt tanácsolja: csak olyan témában blogoljunk, amit valóban szeretünk.
Azt is megtudhatjuk, mik az ő kedvenc blogeszközei:
2. Szintén cyberhírességekkel foglalkozott a USA Today. Négy híres YouTube-sztárról írnak röviden. (Mind nyertek a YouTube Awardson.)
3. Wannabe celeb2.0-k: A politika keményít a weben. Az amerikai elnökjelöltek vitasorozatának lesz egy csak online nézhető verziója is. A Slate, a Huffington Post és a Yahoo fogja hostolni. Lehet majd valós időben kérdezni, meg persze leblogolni.
Ariana Huffington, a HuffPost alapítója azt mondja, a bloggerek, vagyhát a civil újságírók aktív bevonása a politikába az idei Világgazdasági Fórumon kezdődött. Oda ugyanis bloggereket is meghívtak. Persze az nyilván túlzás, hogy a csak online nézhető vitáknak olyan hatása lesz majd, mint a Kennedy vs. Nixon esetében a tévének, de azért ez is mérföldkő.
Szóval idén már nem kizárólag a tévé lesz az elsőszámú kampányeszköz. És idehaza?
Nem csak azt tudhatjuk meg, hogy 9/11 hatására kezdett blogolni (mint sokan mások odaát), és hogy programozóként kezdte a Gawkernél (a Lifehacker ugye Gawker-blog), és hogy ő is azt tanácsolja: csak olyan témában blogoljunk, amit valóban szeretünk.
Azt is megtudhatjuk, mik az ő kedvenc blogeszközei:
- Google Reader;
- Gmail;
- Google Analytics;
- Firefox + kiegészítések (pl. AutoCopy);
- AutoHotKey és TextExpander.
2. Szintén cyberhírességekkel foglalkozott a USA Today. Négy híres YouTube-sztárról írnak röviden. (Mind nyertek a YouTube Awardson.)
"We don't want to turn into these big Hollywood types that spend a bunch of money on videos." (Anthony Padilla és Ian Hecox: Smosh)
"I just want to keep being creative. ... And hopefully get paid for it, too." (Dony Permedi: Kiwi!)
"It has pretty much changed our entire lives." (Shimon Moore: Free Hugs Campaign)
"The ninja may pop up in some new places as they pursue opportunities in both new and traditional media." (Douglas Sarine és Kent Nichols: Ask a Ninja)
3. Wannabe celeb2.0-k: A politika keményít a weben. Az amerikai elnökjelöltek vitasorozatának lesz egy csak online nézhető verziója is. A Slate, a Huffington Post és a Yahoo fogja hostolni. Lehet majd valós időben kérdezni, meg persze leblogolni.
Ariana Huffington, a HuffPost alapítója azt mondja, a bloggerek, vagyhát a civil újságírók aktív bevonása a politikába az idei Világgazdasági Fórumon kezdődött. Oda ugyanis bloggereket is meghívtak. Persze az nyilván túlzás, hogy a csak online nézhető vitáknak olyan hatása lesz majd, mint a Kennedy vs. Nixon esetében a tévének, de azért ez is mérföldkő.
Szóval idén már nem kizárólag a tévé lesz az elsőszámú kampányeszköz. És idehaza?
dtamas · http://www.dtamas.dynamo.hu 2007.04.23. 18:56:40