Koltai Róbert ismerősnek jelölt

A filmforgalmazás, promotálás új szakaszba látszik érni Magyarországon is. Egyesek szerint már az Üvegtigris 2 és a Zuhanórepülés körüli torrentügyek, valamint a Macskafogó 2 "véletlenül" idő előtt kikerült trailere is valamiféle okos marketingfogás részei voltak. Így volt, vagy sem, most megtörtént az, ami korábban még soha.

A myVIP-től a szokásos idegesítő spamlevelek helyett most egy félig-spamlevél érkezett a postaládámba, mely szerint:
Koltai Róbert 'Robi' meghívott a következő Klubba, melynek ő is tagja: Megy a gőzös

Kedves Barátom!

Bár jómagam hadilábon állok minden technikai berendezéssel, engedd meg, hogy némi segítséget igénybevéve meghívjalak legújabb filmem, a Megy a gőzös klubjába.

Mindenekelőtt le kell szögezzem: ez a klub nem csupán egy klub. Ez a klub izgalmas képek, videók tárháza is, melyek által akár a kulisszák mögé is bepillanthatsz, s ha csatlakozol, Megy a gőzös ajándékcsomagot, benne pólót, jelvényt, dedikálókártyákat nyerhetsz.

Ahhoz, hogy mindez a Tied legyen, semmi mást nem kell tenned, mint elfogadni a meghívásom a Megy a gőzös klubba, s élvezni a színes képanyagot, a sok-sok videót, melyek a következő hetekben folyamatosan frissülnek majd.

Jó szórakozást kíván:
Koltai Róbert
a Megy a gőzös című film rendezője
Szóval valahol, valamelyik producer vagy marketinges felfigyelt arra, hogy a szokásos internetes megjelenés (jellemzően bannerhirdetések, flashszörnyeteg filmhonlap) helyett lehetne próbálkozni valami mással is. Egy film népszerűsítése nem csak abból áll, hogy plakátokat nyomtatunk, és megpróbálunk minél több interjút adni a kereskedelmi tévék pletykaműsoraiban.

Egy film webes kampánya ma már úgy kezdődik, hogy kilökik a silent trailereket a webre (legutóbb a Transformers alkotói hájpolták így a filmet, extrém sikeresen), jellemzően a YouTube-ra, esetleg blogban hintelnek a filmmel kapcsolatban. Emlékszünk, milyen jól csinálta ezt legutóbb J.J. Abrams?

Ha a fiatalok a neten lógnak, akkor oda kell vinni nekik a híreket is. És nem abban a formában, hogy háttérképnek letölthetik a film plakátját.
Címkék: marketing wom üzlet mozi
2007.10.19. 09:26. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ez nem számít kutyaközönséges spamnek a vonatkozó jogszabályok szerint? (És nem csak félig-spamnek.) Húzzuk deresre!
Bang. Pont azután pottyant be a levél hogy ezt a cikket elolvastam.

Koltai Róbert lenne a második ismerősöm MyVip-en, de sajnos már a jelszavamra se emlékszem és nem fogok remindert kérni.
McClane ez tényleg jó, kár, hogy nem nagyon lehetett itthon hallani róla
Én inkább azt díjazom, hogy a Marketingesnek és a filmesnek volt mersze ilyet megcsinálni. A mai ügynökségi munkában sokan nem mernek nyitni a net felé, vagy le vannak maradva, és azt se tudják mi az....

LOL
Ha a klubba tényleg érdekes, meg hasznos meg ilyesmi dolgokat raknak fel akkor valóban nagyon okos ötletnek gondolom az egészet.
Spam-nek meg nem spam. Inkább bacn.
Engem is meghívott ez a tehetségtelen tahó. Majd visszaírok valami kedveset.
Engem meg a Madonna hívott meg bulizni:)))
Hülyék gyülekezete...
Meg a stílus. " Ez a klub nem egy klub. Ez a klub..."
a myvip igazából az iwiw óvodás tagozata. azt vettem észre, hogy nagyjából 12-16 évesekből van fent irgalmatlan sok és azon kívül szinte senki. szerintem a visszajelölők 90%-a ilyenkor gyakorlatilag meg sem nézi a profilt ami bejelölte őt bár ha a maradék 10%-ra hatásos a reklám már az is sokat jelenthet, figyelembe véve az ebbe fektetett reklámköltséget ami max egy embert vesz igénybe részmunkaidőben.
Szerintem jogilag nem támadható, elvégre ha jól tudom, a felhasználás feltételeiben le van írva, hogy a szolgáltató elhelyezhet reklámokat. És ez ugye belső üzenet, nem minősül e-mailnek. Mellesleg engem ez sokkal kevésbé zavar, mint a már hónapok óta ott díszelgő "végleges fazon szőrtelenítés"... Persze, személyiségi jogok.. de könyörgöm, legalább ennyit megtehetnének, hogy nemek szerint sifferenciálhatnák a reklámokat...
"a myvip igazából az iwiw óvodás tagozata" - én ezt pont fordítva vettem észre. Idősebb ismerőseim közül jóval több az, aki myvipen (is) fent van. A fiatalabb korosztályra jobban jellemző az "iwiw-en már fent vagyok, minek legyek myvip-en is?" felfogás. Idősebbeknél nem feltétlenül csak az a mérvadó, hogy az iwiw "menőbb". Magánvélemény, de nekem a myvip jobban is tetszik, kicsit korszerűbb, "webkettesebb", valamint csak éjszaka szokott "gyengélkedni" a rendszer, ellentétben iwiw-nél nem ritka, amikor sorra jönnek az üres oldalak, xml-hibák, na meg a "dokumentum nem tartalmaz adatot". :-D
És fél nap 50000-en beléptek ebbe a klubba.
Én is megkaptam és elérkezettnek láttam a pillanatot ahhoz, hogy megszüntessem a MyVIP tagságomat.
Én beléptem, de csak mert csongrádi vagyok, bár a filmet nem láttam. (szégyenszemre)
A verebek azt csiripelték, hogy az Argó is a fenti módon került ki, aztán meg Árpa Attila láncfűrésszel vágta szét a kalózkópiákat: egyet fizet, két reklámot kap. :)

Amúgy szerintem ettől pörög a MySpace, ma már minden külföldi celebnek, cégnek és produktumnak van ott oldala (többnek már az a hivatalos a saját domain-es helyett), a netezők karmolják a dolgot, hogy bejelölhetik ismerősnek a sztárt (vagy akármit), ez után kommentálhatnak, és közelebb érzik magukat hozzá. Ez tutira be fog szivárogni hozzánk is, de inkább egy magyar MySpace-t építettek volna ehelyett a spammelés helyet, amit gondolom ez után minden filmes cég eljátszik a kalózos kiszivárogtatás és fenyegetőzés mellett.
szerintem jó az ötlet, kár hogy a filmet látva nem szeretnék egyéb, hozzá kapcsolódó tartalmakhoz hozzájutni..
bejelölt, elfogadtam
a filmet meg amúgy is meg akartam nézni, ma meg is tettem
ja, üdv gabeszface, szintén Csongrádról ;)
nem kell elcsodálkozni ezen a nagy számon, hogy 75 ezren jelölték ismerősnek. ugyanis az összes myvip felhasználót meghívta a klubba. mennyi is az? másfél vagy kétmilla? na így már nem is annyira nagy százalékot érdekelt az invitálás.