Úgy tűnik, tényleg bejött a Microsoft taktikája. A meglehetősen támadó Ballmer-féle levél megjelenése után egy nappal a Yahoo menedzsmentje reagálni volt kénytelen. Azzal próbálnak érvelni, hogy a Microsoft "kéretlen" felvásárlási ajánlatát túlságosan alacsonynak találták. És ez ellentétes a menedzsment és a részvényesek érdekeivel.
A magyarázkodás nem is a Microsoftnak, hanem sokkal inkább a Yahoo-részvényeseknek akar szólni:
Úgy tűnik, a Microsoft és a Yahoo is elkezdett a Yahoo-részvényesek felé direktben is kommunikálni. Szóval innentől kezdve nem annyira a Yahoo menedzsmentjének kénye-kedve szerint fog alakulni cégük jövője. Valahogy meg kellene tudniuk győzni részvényeseiket arról, hogy új termékek, új stratégiák bevezetésével képesek növekedésre, képesek sikeresebbé tenni a céget, mint tenné a Microsoft.
Pénz beszél ugye...
Nyilván az sem véletlen, hogy hirtelen kiszivárogtak a New York Times-nak a Yahoo új hirdetési rendszerével kapcsolatos részletek. Lehet, hogy már késő.
A magyarázkodás nem is a Microsoftnak, hanem sokkal inkább a Yahoo-részvényeseknek akar szólni:
At the same time, we have continued to make clear that we are not opposed to a transaction with Microsoft if it is in the best interests of our stockholders. Our position is simply that any transaction must be at a value that fully reflects the value of Yahoo!, including any strategic benefits to Microsoft, and on terms that provide certainty to our stockholders. (...)A Yahoo tehát kénytelen volt táncba menni, mégha egyértelműnek is tűnik az elmúlt hónapok eseményei alapján: minden szálat megmozgattak, hogy ne kelljen tárgyalóasztalhoz ülniük Ballmerékkel.
Our Board has been actively and expeditiously exploring our strategic alternatives to maximize stockholder value, a process which is ongoing. All of these actions have been driven by our overarching commitment to maximize stockholder value.
Úgy tűnik, a Microsoft és a Yahoo is elkezdett a Yahoo-részvényesek felé direktben is kommunikálni. Szóval innentől kezdve nem annyira a Yahoo menedzsmentjének kénye-kedve szerint fog alakulni cégük jövője. Valahogy meg kellene tudniuk győzni részvényeseiket arról, hogy új termékek, új stratégiák bevezetésével képesek növekedésre, képesek sikeresebbé tenni a céget, mint tenné a Microsoft.
Pénz beszél ugye...
Nyilván az sem véletlen, hogy hirtelen kiszivárogtak a New York Times-nak a Yahoo új hirdetési rendszerével kapcsolatos részletek. Lehet, hogy már késő.
atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.04.08. 01:16:44
Valakiember (törölt) 2008.04.12. 11:26:47
Amibe idegen belenyúl, azt már a kutya megette...