Egy kis happy end...

December elején táskástul elloptak tőlem egy konferenciáról egy Macbookot. Nos, a történet részben happy enddel ért véget. Nem sokkal később ugyanis az iDealer megkeresett engem, és felajánlották, hogy küldenek nekem egy Manhattan Portage táskát (épp, amilyet lenyúltak tőlem). 

Azért is örtültem külön ennek a fordulatnak, mert ezt a márkájú táskát idehaza elég nehéz beszerezni. Az idealeresek ahhoz is ragasztkodtak, hogy ők állják a táska árát, annak ellenére, hogy jeleztem feléjük, nekem már a kiszállítás is nagyon nagy segítség, és természetesen állom a táska árát. 

Szóval ha a régi, elnyűtt, megszeretett táskámat valószínűleg többé nem is látom, az iDealer jóvoltából ismét büszke Manhattan Portage tulajdonos lehetek. Szürke helyett most barna színű. De hát a tengerentúlon sem egyszerű ebből a táskából adott típust és színt gyorsan beszerezni.

Megszerettem, használom, boldog vagyok. Tényleg nagyon köszönöm, srácok!

Címkék: táska happy end idealer idealer.hu manhattan portage
2011.03.12. 06:51. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.