Egyre világosabb, hogy a News Corpnál (ők a MySpace tulajai) nagyon idegesek a YouTube-ra. Múltkor a beszólás, hogy a YouTube belőlük él, az ő vérüket szívja, most pedig a Google-akvizíciót követően rohamléptekben próbálnak saját felhasználóikra nyomást gyakorolni, hogy a YouTube helyett a MySpace saját videószolgáltatását használják.
A legutóbbi lépés, hogy a MySpace alatt feltöltött videók mostantól a Video Space rovatba kerülnek. Ez a korábban MySpace Vids néven futó belső videómegosztó egyre jobban hasonlít egyébként a YouTube-hoz. Nyilván sikeres szolgáltatást érdemes koppintani, hosszas és kétes kimenetelű kísérletezgetés helyett.
A Hitwise adatai szerint jelenleg így áll a videómegosztók versenye:
A legutóbbi lépés, hogy a MySpace alatt feltöltött videók mostantól a Video Space rovatba kerülnek. Ez a korábban MySpace Vids néven futó belső videómegosztó egyre jobban hasonlít egyébként a YouTube-hoz. Nyilván sikeres szolgáltatást érdemes koppintani, hosszas és kétes kimenetelű kísérletezgetés helyett.
A Hitwise adatai szerint jelenleg így áll a videómegosztók versenye:
- YouTube: 45,46%
- MySpace Videos: 22,99%
- Google Video: 10,25%
- Yahoo! Video: 6,06%
- MSN Video: 5,92%
- Google: 55,71%
- News Corp: 22,99%
- Yahoo: 6,06%
- Microsoft: 5,92%
teodora 2006.10.16. 12:04:50
Pairg · http://pairg.atw.hu 2006.10.16. 19:51:00
gez 2006.10.17. 12:39:55
Pairg · http://pairg.atw.hu 2006.10.18. 19:18:29