Mint múltkor írtunk róla, a Google az Answers bezárása mellett döntött. A történelmi kudarcot persze lehet többféleképpen értelmezni. De azért érdemes lenne megnézni, hogy a Google termékei közül hanyadik helyen is állt a sikerességi listán ez a Google Answers.
Ha a Hitwise adatait vesszük alapul, láthatjuk, hogy ha a látogatásokat számoljuk, a Google messze legértékesebb terméke továbbra is a kereső. Az összehasonlítás persze nem fair, mert a Google-nak van egy csomó olyan terméke is, melynek honlapja nem azért van, hogy az ember ott naponta látogatásokat generáljon.
Ilyen például a Google Earth. Ami a listában meglepő, hogy az egyébként mostanában szépen növekvő Orkut közösségépítő szájt továbbra is csak a 11. leglátogatottabb Google-termék. Oké, oké, de hogy állt a Google Answers a bezárást megelőzően?
A lista alapján nem is rosszul: közvetlenül megelőzve a Google Calendart, a 20. leglátogatottabb termékoldal volt az Answersé.
Ebből persze nem következik, hogy a kevésbé látogatott Calendar, Spreadsheets vagy Google Talk is bezárásra van ítélve. Nyilván a Google több szempontot vesz figyelembe a siker mérésére. Lehet, hogy a Google Answersszel szemben elvárás volt a magas látogatottság, míg mondjuk a Google Talk nyitóoldalával szemben nem (hiszen azt csak akkor használják a júzerek, ha frissül a szoftver.)
Akárhogy is, a Hitwise adataiból kiderül: a Google keresője továbbra is mérhetetlenül erős termék. Kis kedves, okos próbálkozások ide vagy oda.
Ha a Hitwise adatait vesszük alapul, láthatjuk, hogy ha a látogatásokat számoljuk, a Google messze legértékesebb terméke továbbra is a kereső. Az összehasonlítás persze nem fair, mert a Google-nak van egy csomó olyan terméke is, melynek honlapja nem azért van, hogy az ember ott naponta látogatásokat generáljon.
Ilyen például a Google Earth. Ami a listában meglepő, hogy az egyébként mostanában szépen növekvő Orkut közösségépítő szájt továbbra is csak a 11. leglátogatottabb Google-termék. Oké, oké, de hogy állt a Google Answers a bezárást megelőzően?
A lista alapján nem is rosszul: közvetlenül megelőzve a Google Calendart, a 20. leglátogatottabb termékoldal volt az Answersé.
Ebből persze nem következik, hogy a kevésbé látogatott Calendar, Spreadsheets vagy Google Talk is bezárásra van ítélve. Nyilván a Google több szempontot vesz figyelembe a siker mérésére. Lehet, hogy a Google Answersszel szemben elvárás volt a magas látogatottság, míg mondjuk a Google Talk nyitóoldalával szemben nem (hiszen azt csak akkor használják a júzerek, ha frissül a szoftver.)
Akárhogy is, a Hitwise adataiból kiderül: a Google keresője továbbra is mérhetetlenül erős termék. Kis kedves, okos próbálkozások ide vagy oda.
Laci 2006.12.01. 17:07:47
Hiszen ezek AJAX-os oldalak, csakúgy, mint jónéhány a listán, melyeknél egy-egy kattintás általában nem növeli az oldalletöltések és látogatások számát. Az összehasonlíthatóság miatt ezért az AJAX-os oldalak számait valószínűleg felfelé kellene korrigálni, ami akár a sorrenden is változtathat.
hírbehozó · https://webisztan.blog.hu/ 2006.12.01. 17:10:48
Totya 2006.12.02. 11:04:13
KGyST · http://repules.tumblr.com 2006.12.03. 18:15:38