It's cute, but I'd be so afraid of accidentally squishing it.....- írta az egyik kommentelő a Cute Overload egyik első postjához még 2005 őszén. És hát sokan voltunk úgy ezzel a bloggal az elején, mint az egyszeri kommentelő a pici cuki békával.
A Cute Overload akkor került a köztudatba, mikor az indulást követően néhány hónappal a BoingBoing is megemlékezett róla. Majd elindult a töretlen népszerűség pályáján, sorra nyerte a díjakat, kapta az elismeréseket, és a Technorati szerint azóta is a 100 legnépszerűbb blog egyike.
A cukiság 2007-re azonban új kihívót kapott. Mi is megemlékeztünk a lolcats kultuszról, mely az utóbbi hónapokban valószínűleg az egyik legismertebb mém lett a weben. A Red Orbit a napokban közölt egy cikket a zászlóshajónak számító I Can Has Cheezburger nevű blogról, ami kábé ugyanaz, mint ami 2005-ben volt a Cute Overload.
Ebből többek közt kiderül, hogy egy hawaii szoftverfejlesztő indította el az először viccnek indult lolmacskás képből a blogot, mely elképesztően népszerűvé vált az elmúlt hónapokban.
A blogger szerint ma már félmillió napi oldalletöltése van napi 100-200 ezer látogatótól, és a heti hirdetési ár 500-4000 dollár közt mozog. A Business Week becslése szerint a blog havonta 5600 dollárt termel. Közben a blog önműködővé vált: az olvasók által beküldött és értékelt képekből tevődik össze a tartalom nagy része. Egyszersmind kialakult a blog körül egy masszív közösség, mely valószínűleg már cikinek tartja a cukiságblogokat, de nagyon is lolnak a lolmacskákat.
Még szerencse, hogy eddig senkinek nem jutott eszébe termékét lolmacskákkal reklámozni/eladni. Ó, várjunk csak...
Blog sikersztori, 2007-ből.
szukuro 2007.07.18. 17:22:23
LadyN 2007.07.23. 11:32:06
a cikkben olvashato sikerblogok hirdetesi rendszeret a Pressflex Kft. adja Magyarorszagrol - www.blogads.com, www.pressflex.com