Két follow-up és napi akármik

Az egyik, hogy múltkori tippadónk megint látta a Batthyányi téren a titokzatos fotós autót. Úgyhogy valószínűleg minden áldott nap onnan indulnak portyára. Még mindig nem tudjuk, kik ők. Pedig már a Szily Laci körmét is lerágtam.

Másfél hónapja írtunk róla, hogy a Gawker hamarosan a kommentelőket is beemeli a blogfelületre. Esetenként. A "hamarosan" most aktuális. Lásd még Wired-post.

A nap WTF-je a Teszvesz.hu-é, ezért a dm-levél alá biggyeztett felhasználóellenes arroganciáért (régóta szúrja a szememet):
Ha mégsem szeretnél a továbbiakban ilyen leveleket kapni, lépj a Saját oldalaim -> Beállításaim -> Értesítések oldalra, ahol a "Heti hírlevél érdekes, aktuális aukciókról" előtti jelölőnégyzetből a kijelölés eltávolításával tudsz leiratkozni. Ne kérd a szerkesztőségtől, hogy ne küldjünk neked hírlevelet, a hírlevélről csak te tudsz leiratkozni az ismertetett módon.
A nap verzióemelése a Poll-r-hez kötődik. Úgy hívják, 0.4-es:
  • Testreszabható, elmenthető export stílusok, képpel
  • Felhasználói profil, képpel
  • Kedvencek mentése
  • Egyéni meghívó szövegek
  • Infó központ, help videó
  • Új design

Szóval csendben kezdjük ezt a hetet.
Címkék: média magyar bulvár
2007.09.17. 14:53. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(teszvesz) Nem értem. Mi ezen az arrogáns? Ha egyszer te állítottad be, hogy kérsz hírlevelet, mi azon a probléma, hogy be kell lépni egy oldalra és ott kikapcsolni?

Nekem az sokkal arrogánsabb, hogy a Webisztán mintha a nagyonvájtfülűeknek (=geek) szólna kizárólag. Mi a fene pl. a WTF? A heti összefoglaló meg olyan, hogy abból általában egy f*ngot se értek, ha meg nem nézem, miról is van szó részletesen.
Hát akkor nyilván rossz blogot olvasol. Én például úgy kerülöm el a nem nekem való, engem nem érdeklő blogokat, hogy egyszerűen nem olvasom őket. Nálam bevált.
A "Mi a fene pl. a WTF?" mondatot meg felírtam személyes kedvenceim közé. Köszönjük.
Ja, majdnem elfelejtettem: valamit magára adó szolgáltató benyom a levél végére egy leiratkozás linket. És nem nehezíti el a júzernek a leiratkozást, szándékosan.
Miért is kéne tudnom, mi az a WTF? (Még mindig nem tudom, pedig már 2 kommentet is áldoztál erre.) Kell nekem tudnom az össezs három betűs rövidítést? LOL ill. RTFL. Vagy nektek direkt célotok, hogy minél kevesebben olvassanak? (Mintha ezt éreztem volna ki a válaszból.)

Igen, ez igy van, sokan igy csinálják és nagyon sokan nem. A lényeg, hogy emailezés nélkül le lehet iratkozni. Most nem tudok konkrét példát mondani, de sok komoly oldalon is a weboldalon kell leiratkozni, különösen ha többfajta hírlevél van. Az igazán tahóknál úgy kell külön emailt írni, hogy ugyan vegyenek már le.
Merem remélni, hogy ennek a blognak az olvasói nem kommenteket írnak, ha nem értenek valamit, hanem beírják a gugliba/wikipediába, és tizedmásodperc alatt megvan a válasz. Esetleg tégy egy próbát.
iii,
a wtf a pont a "mi a fene", ezen mosolygott hh. amúgy hülyeségnek tartom azokat a bejegyzéseket, amik nem építő jeleggel kritizálnak valamit. gondolom az index indítani akar valami internetes aukciós szolgáltatást, esetleg még csak tervbe vették, olyankor kezdik el szidni a konkurenciát.
ez itt nem az index, hanem a webisztán. másrészt meg én nem tudok h aukciós szájtot akarna indítani az index. azért fikáztam a teszveszt, mert szemét dolognak tartom ezt az eljárást. kezd elegem lenni ezekből a jópofa beszólásokból.
Akkor miért nem MAF-ot irtok? :-)

Milyen jópofa beszólásra gondolsz? Részemről építő jellegű és a Webisztán javát szolgáló "beszólást" tettem. Sajnálom, ha ez nem látszik.
"Mi a fene pl. a WTF?"

utfg, utfw, stfw.

en.wikipedia.org/wiki/Wtf

en.wikipedia.org/wiki/UTFG

én kérek elnézést.
Aha. Tehát WTF = rosszabb, mint egy hiba :-) Vagy melyik a 12 megfejtés közül?

Már majdnem meggyőztetek, hogy én vagyok a tudatlan. Na ne mondd már, hogy ezeket a utfg, etc. sületlenségeket mind "tudni" kell? Gondolni kell arra is, hogy a Webisztánt esetleg olyanok is olvasni próbálják, akik nem 24 órában programozók társaságában vannak. Én pl. a kezdetektől netezek, mindennap nézem ezt a blogot, mégse hallottam sose egyiket sem.

Najó, ígérem, nem válaszolok többet.
A kamerás , Wifis rendszámú autót én is láttam múlt héten az Andrássy úton.
Valszeg -legalább a belváros - felmérésre kerül.
Azoknak, akik a WTF helyett MAF-ot javasolnak, javaslom, hogy SMS helyett RöSzÜ-t mondjanak legközelebb. Különben TFSU.
iii, és többiek.

Én sem értek minden röviditést, de ha az internet után érdeklődsz jobb, hogyha megtanulod mi az; utána keresel. Nem akarok nyalni, de ennek a blognak a neve nem véletlenül nem pakisztán, hanem az ami...
szerintem sincs ezen semmi arrogáns. sokkal inkább arrogáns a sok "k. anyádnak küldj ileyeneket bmeg" tipusú "leiratkozás" ami sajnos elég tipikus.
iii,
Nem kell ismerni minden ilyen rövidítést, csak a "fontosabbakat"
LOL=Loughing Out Loud (biztos vagyok benne, hogy ezzel már többé-kevésbé tisztában voltál) [Épp röhögök, ez vicces]
WTF=What The Fuck? [Mi a fene?]
ROTFL=Rolling On The Floor Loughing [Fetrengek a röhögéstől]
RTFM=Read The Fucking Maunual! [Olvasd el a rohadt használati utasítást!]
Van még több, de webes köznyelvben az első kettőt szoktam gyakran látni. A többi már tényleg szakzsargon.
Tényleg, ezt elfelejtettem...
=Oh My God! [Úristen!]
PalotasB:
Köszi a segitséget! Na most pont az fura, hogy az általad írt 4-ből 3-at ismertem, a WTF-et nem és valsz. nem véletlenül. Nomeg az OMG-t sem. WTF OMG? LOL Olyanok leszünk, mint a diliházban, ahol a viccek sorszámain röhögnek.

És hiába nézem meg a Wikipédiában, amikor 12 megfejtést adnak rá.