Eljött a Joost nagy pillanata

Levették a Joostról az invite only-t, úgyhogy mostantól már tényleg mindenki letöltheti a szoftvert és részt vehet a p2p-alapú streaming tévézésben. Izgalmas, nem? Amúgy továbbra is a Ministry of Sound csatornája a legnépszerűbb tartalmuk (pedig mostmár több mint 250 adás közül lehet válogatni), ami nekem azt jelzi, hogy a Joost-jellegű on-demand tévék a legnagyobb veszélyt az MTV-szintű hagyományos zeneadókra jelentik. Amúgy a Joost az invite only-szakaszban tényleg sokat fejlődött. Főleg a korai, Venice Project munkacímű időszak óta.
Címkék: joost
2007.10.06. 17:19. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Már gépeltem a címet, amikor megláttam a postot. Megelőztél :-).
A kínálatnak még fejlődnie kell. A jövőben az ATV, Hír TV stb. adók simán felmehetnének rá. 2000 környékén volt egy állami fejlesztésű, gagyin kinéző szoftver erre a célra, a magyar címerre kellett benne klikkelni.

Én egyelőre maradok a shoutcastnál. Ott az aktuális amerikai sorozatok mennek nonstop. Nem hiszem, hogy legálisan, és a 128 kbps sávszélesség miatt sajnos még éppen tűrhető képminőséggel.
softcode nézetét teljes mértékben osztom.
Egyébbként a Joost halad a web3.0 fele. Majd ha az LCD TV-ben lesz a kliens, és a választék is nagyobb lesz, akkor az már valami-

Sorozatstram-témában egyszer írtam egyet: john.blog.hu/2007/09/30/tv_sorozatnezes_legalisan
Egy hete kaptam egy 32"-es LCD TV-t. Mivel se antennám, se semmim, egy hete kizárólag Joost megy rajta. Teljesen használható már a cucc, bár persze bőven van még hova fejlődnie.
Én a kezdetektől használom, és meg vagyok vele elégedve, csak hiányzik a zene tv-knél a klippekre való kereshetőség, mivel csak ep1xx van; na meg nem ártana egy vagy több tuneres PIP.
Érdemes elolvasni McLane hivatkozott bejegyzését.
Majd, ha lesz Linux verzió. Előtte számomra nem jött el a Joost nagy pillanata. :)
Kar hogy a szolgaltatom 5 perc joost utan letiltja a netem 30 percre az agressziv port scanningja miatt. :( Valahogy a skype-nal meg tudtak oldani jobban
Télleg kéne egy linuxos változat is belőle, nem fogok emiatt windowsba váltani. :(

Pedig kipróbáltam, télleg király cucc.
Merras: jah. Vajon mi lehet az a csoda SDK, ami win es mac (haha) alatt mukodik, linux alatt meg nem. Ja, most latom - XULRunner alapu. Akkor csak a tesztelesbe nem akartak energiat feccolni. A wikipedia szerint viszont wine-nal megy.

feketefityma: P2P IPTV :) (P2P modon szorjak az mpeg4-be kodolt TV musort.)
osx-re is van már, biztosan lesz linuxra is. egyébként jó dolog. elég korrektül is fut már..