Magyar startupokba fektet az amerikai high-tech újságíró

Esther Dysonnal, amerikai high-tech újságíróval és kockázati tőkéssel beszélgetett Bodoky Tamás a Budapest New Technology Meetup születésnapi rendezvényén. Dysonnak több magyar internetcégben is tulajdonrésze van.
A Google-n kerestem a legtöbb pénzt, nem is közvetlenül, hanem egy befektetési alapon keresztül, négymillió dollárt. De az egészet befektettem más startupokba, úgyhogy ebből már egy fillér sincs a bankszámlámon. Az összes pénzem a CVOnline-ban, a Vaterában, és a többi startupban fekszik.
Az interjú itt olvasható. Érdemes.
Címkék: média google üzlet startup meetup
2008.02.07. 13:10. írta: WoodenS

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

én is szívesen jártam volna 16 éves koromtól fogva a Harvardra, de nekem 16 évesen azt próbálták beleverni a fejembe épp, értsem meg, kitűnni valamben tök cik :S

Ez lehetett az egyetlen oka, hogy nem sikerult ;-)