A MySpace nem szórakozik

Egyre világosabb, hogy a News Corpnál (ők a MySpace tulajai) nagyon idegesek a YouTube-ra. Múltkor a beszólás, hogy a YouTube belőlük él, az ő vérüket szívja, most pedig a Google-akvizíciót követően rohamléptekben próbálnak saját felhasználóikra nyomást gyakorolni, hogy a YouTube helyett a MySpace saját videószolgáltatását használják.

A legutóbbi lépés, hogy a MySpace alatt feltöltött videók mostantól a Video Space rovatba kerülnek. Ez a korábban MySpace Vids néven futó belső videómegosztó egyre jobban hasonlít egyébként a YouTube-hoz. Nyilván sikeres szolgáltatást érdemes koppintani, hosszas és kétes kimenetelű kísérletezgetés helyett.

A Hitwise adatai szerint jelenleg így áll a videómegosztók versenye:
  1. YouTube: 45,46%
  2. MySpace Videos: 22,99%
  3. Google Video: 10,25%
  4. Yahoo! Video: 6,06%
  5. MSN Video: 5,92%
Másként szólva:
  1. Google: 55,71%
  2. News Corp: 22,99%
  3. Yahoo: 6,06%
  4. Microsoft: 5,92%
Címkék: youtube videómegosztók myspace copyright
2006.10.16. 12:01. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a myspace szar és ronda, nincs esélyük
Egy új téma reagálva az előbbi hozzászólásra: minek szabadon szerkeszthető kinézet, ha a userek úgyis elrontják? Inkább sémákat kéne használni, vagy mégse? Másrészt miértnem csinálnak egy szebb dizájnt az ilyen sűrűn látogatott oldalakra (legalább ne szürke lenne)?!
haha, myspace-ben nem az a fontos, hogy működjön...