Miután beszámoltunk róla, hogy Koltai Róbert legújabb filmjét a MyVIP-n keresztül is megpróbálja népszerűsíteni, a Subba, majd utóbb a Cinematrix is megemlékezett az idehaza többnyire még ismeretlen marketingfogásról. Amúgy a Cinematrix-cikkben a MyVIP vezetője azt állítja, hogy
Filmnek egyszer csináltunk csak hasonlót, a Zuhanórepülésnek, mikor már senki nem reklámozta, és nem ment jól a mozikban. Miután kiraktuk a kilépőoldalra és a címlapra, teltházzal vetítették.Hát ha ennyire azért nem is nagy egy közösségépítő szájt marketingereje, mindenesetre jó látni, hogy tudatosság és kísérletezési kedv van az akció mögött. Lásd még a "Macskafogó 2" producerének nyilatkozatát:
Náluk hivatalos partnerség az iWiw-vel nincsen, az ötlet onnan jött, hogy már több Macskafogó és Grabovksy nevű júzer regisztrált, és azt szerették volna, ha van egy autentikus felhasználó is. Valóban létezik még kettő Macskafogó júzer, de a legviccesebb egy harmadik, a Macsakafogó Fan Club, ami valójában az azonos nevű szórakozóhely adatlapja.A másik témánk, hogy a hét elején - talán világszinten is - elsőként számoltunk be itt a Webisztánon arról, hogy megérkezett a Google Docs mobilverziója. Előbb a Kispad
a szöveges dokumentumokat nagyon szépen, kiemelésekkel, színezésekkel hozza a mobil, ezért már jár a bookmark - és egy újabb koporsószeg az offline alkalmazásoknak.majd a Cellanapló is tesztelte a szolgáltatást. Igaz, utóbbi nem nagyon linkelt vissza, de lehet h azért mert a kolléga nem olvas Webisztánt. (Nem jellemhiba persze.) Az ugyanis, hogy szerkeszteni nem lehet a dokumentumokat, előre tudható volt. Valamint az sem igaz, hogy a Google Docs ne lenne elérhető "átlag mobilokon". Forduljunk az Opera Minihez segítségért. Merthogy minden böngészőből látszik elvileg a cucc.
PozAko · http://pozako.freeblog.hu 2007.10.25. 14:34:06