Index ráncfelvarrás 2012

Öt és fél éve már annak, hogy alapjairól redizájnoltuk az Indexet. Elég fura innen, 2012-ből visszanézve belegondolni, hogy akkoriban az egy elég radikálisnak számító elképzelés volt. Viszont elég jól átgondolt és karakteres is ahhoz, hogy erősítse az Index egyediségét, egyéniségét, határozottságát. 

A jó webdizájnt ugyanakkor szerintem az is jellemzi, hogy mennyire tud időtálló maradni. Az újabb és újabb igényeknek mennyire tud megfelelni az évek során. Így visszatekintve az látszik, hogy a 2007-es dizájn képes volt az évek alatt úgy alakulni az új igényekhez, funkciókhoz, hogy közben nem (annyira) zilálódott szét az alapstruktúra. 

Olyannyira, hogy az elmúlt években például az Origo is ezeken a 2007-es alapokon kezdett el járni. Érdekes volt látni, hogy a magyar hírszájtokon például a blogok megjelenítése, prezentálása, vagy a három egyenlő hasábra osztás mennyire általánossá vált.

Közben a 2007-es csapat nagy része (köztük én is) elszivárgott már az Indextől, de persze az élet nem állt meg. Az elmúlt években középre rendeződött a site, lett háttere, szélesedett a bal hasáb a nagyobb hirdetési méretek miatt. Bekerült egy csomó layout, ami korábban nem volt. Lásd például a Nagy Kép oldalát. Nem biztos, hogy ezek feltűnnek az olvasóknak. De ez így is van jól. Valószínűleg van Magyarországon több százezer ember, aki bármilyen screenshot alapján meg tudja mondani, hogy az a screenshot az Indexről készült-e vagy sem. 

Mindeközben azt is gondolom, hogy bár kibírta ezt az elmúlt öt évet az Index dizájnja, de valójában ez nem biztos, hogy minden szempontból jó hír. (Én például már nagyon meguntam.) Egy cég, egy webre született cég, egy hírszájt tudjon élményben, felfogásban meg-megújulgatni pár évente. 

index.jpg

Jó hír, hogy tovább nem kell várni, Hipráék nekifeküdtek a szájtnak. (Már jó ideje új csapat ápolgatja az Index frontendet, és ma reggel ki is pakoltak pár dolgot.) Ha ma ránéztek az Index nyitóoldalára, már láthatjátok a változásokat. Bekerült egy fehér fejléc sor az oldal tetejére, némileg idegen dizájnelemekkel, mely a CEMP-es szolgáltatásokat reklámozza a régi jobb hasábos megoldás helyett. Fejlécbe került az euró/svájci frank, ami egyértelműen a kétezertizes évek jellemzője :), lett egy érdekes időjárás-megoldás, és a jobb hasáb tetejére egy cikkajánló, friss hírek kombó doboz is kikerült. Plusz felbukkant - számomra kissé érthetetlenül - egy hatalmas, szürke hátteres, fura arányú videóajánló box a vezető anyag alatt. 

index_2.jpg
Cikk legalja...

Ezek így egyben észrevehető, és értelmezhető változások. Én - pár éve már kívülről - egy dolgot látok beigazolódni: az Index végül úgy döntött, hogy 2013-ra nem definiálja újra magát, hanem inkább kis lépésekben, finoman változtat az alapdizájnon. Ha eléggé előregondolkodva teszik, még az is lehet, hogy 2013 végére egy friss, az eredetihez már csak nyomokban hasonlító új Indexet fogunk nézegetni a reggeli kávé mellett. 

Hajrá, srácok!

Címkék: index redesign webdesign redizájn index redesign
2012.10.31. 09:20. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

10 éve fogyasztom az Indexet napi szinten, ez a kiindulás.
Elsőre furcsa volt anno a 2007-es váltás, ma már kedvelem.
Az újdonságokról:
- euro/chf+időjárás kiemelve: tetszik.
- Cikkajánló: nálam nem játszik (de sokaknál biztos igen), de a helyére behozható rövidhíres rész annál inkább. Ez mintha "többlövető" lenne, mint volt eddig, ez pozitív
- Felhozott, középre kiemelt videóajánló: az ötlet jó, de nekem túl böszme, túl nagy, sok helyet vesz el.
Röviden ennyi..:)
Nem olvasok indexet, de ha ilyesmi fejlécet látok valahol, akkor első dolgom, hogy leszedem az adBlockkal. Teljesen felesleges az a sáv. Egyébként szerintem a külcsín maga botrányos, nem lehet összehasonlítani pl. egy origoval.
A fenti szalagot szinte betűre pontosan megismétlik két ujjnyival lejjebb, és egyébként is teljesen kilóg az oldal dizájnjából: lekerekített menük/gombok helyett négyzetesek, eltérő betűszín.

Az indavideó doboza teljesen súlytalan, legalább egy címet raknék fölé, hogy ne az legyen az első gondolatom, hogy egy videós reklámot látok.

Érzésre az oldal kevésbé széles, amit én nem értek, mert nekem(!) így zsúfoltabbnak tűnik, a tartalom mégis kevesebbnek, ráadásul egy átlagos laptopon az oldalsó üres részek így sokkal hangsúlyosabbak.

Még ha mindent meg is lehet szokni, nekem ez a dizájn egyelőre átgondolatlannak, összeszedetlennek, félkésznek tűnik.
Az új fejléc szerintem kicsit még kezdetleges, sok az átfedés a reklám alatti sorral.

A nagy videó kiemelése nagyon nem tetszik, mondjuk én amúgy sem szoktam az indexes videókat megnézni.

A többi dizájn elem nekem bejön.
A vezető hírek alatti indavideós doboz nem tetszik, túl nagy helyett foglal el, és csak úgy "lóg a levegőben". A többit majd megszokjuk.
ezt ma sikerült befrissíteni? csak mert ie alatt az egész index egy szép nagy fehér képernyő. gratula!
Őszintén megmondom teljesen feleslegesnek és öncélúnak érzem a dolgot, olyan, mintha vmit muszáj lett volna csinálni, de ötlet híján erre futotta.

A felső szalag minek, ha egyszer ott van a headerben még egyszer a menü? Ti biztos látjátok analiticsban, h honnan kattintanak az emberek és hová mennek onnan, de én pl. még soha nem nyomtam a most meglévő menüsorra sem nemhogy az új szalagra. Ha pl. totalcart akarok olvasni, akkor vagy megyek közvetlen linkkel, vagy letekerek az index aljára és ott kattintok, mert tudom, h ott van. Nem mellesleg a sitenak is ez lehet a jó, hisz így végigmegyek az egész kontenten, nagyobb az esély, h másra is kattintok. Ez egy.

A kettő az árfolyam. Régen legalább voltak nyilak, melyek az emelkedést, esést mutatták. Most a színre kellene figyelni? Nem jó megoldás, ráadásul a 4 adatból 2 lett, holott bazi sok hely van még.

Amúgy régen ugye ott volt az árfolyam alatt az aktuális tv műsor. Nem mintha nagyon izgatna a dolog, de egy jó feature volt. Most hol van?

Időjárás: soha nem érdekelt mit mutat, ráadásul a default Bp nekem nem releváns átállítani meg még soha nem sikerült. (mindig visszaáll Bp-re)

Video: hülyeség, annak pont elég volt lent a hely. Nem tudom, h mennyire nézik ezeket (én még ide sem kattintottam soha), de ezek a filmecskék egyáltalán nem képviselnek olyan súlyt/értéket, ami az ország első számú hírszájtjának tetején való elhelyezkedést indokolnák.

Még annyit az új hírdobozhoz (jobb fent), h az origo-n és a hvg-n is az idegesít a legjobban, ha 5 másodpercenként dobálják a számokat, h új cikk jött. Értem én, h nektek mutatni kell, h mennyire dolgoztok, de egyszerűen idegesíti az olvasót (szerintem). Ha érdekel az új hír úgyis észre veszem, elolvasom, semmi szükség arra, h mint egy időzítő szerkezet sokkoljon, h megy az idő, már 5 új hírünk is van mióta nem kattintottál, olvass, olvass, olvass! Egyszerűen frusztrál.

Ajánlók: még nem tudom, lehet, h szokni kell. A régi elsőre jobb volt, majd meglátjuk.

Igy elsőre ennyi. Szerintem kár volt belepiszkálni, ha nagyot nem tudtak gurítani a srácok ezek a megoldások nem hoztak annyit amiért reszelni kellett volna a kód, a megjelenést.

IMHO
amerikaban nem jon be a foldal azota
Az én sem értem, hogy a legfelső sornak mi értelme, amikor a fejléc alatt szerepelnek nagyjából ugyanazok a linkek.
@matthe07: @tommybravo: egyrészt a váltás nem csak a címlapról szól, másrészt a fejléc létrejötte többek között egy átcsoportosítási folyamat része; megszűnt a sorsára hagyott statikus inda doboz, és bekerült egy szolgáltatásokat összefoglaló fejlécbe.

az ismétlés igaz - az index címlapjára - viszont nem igaz semelyik másik kiadvány aloldalaira, ahol szintén megjelenik.
@Droli: @klarky: @Nem Penny hajója: klikkeljetek a "Megváltozott az Index címlap" linkre a hírfolyamban, ott bemutatjuk az összes változást. A középső videós doboz nem csak videós tud lenni, hanem képes is, attól függ mit szeretne a címlap.

az időjárás az átlagnak nagyon jó feature és végre elfoglalta méltó helyét (az, hogy visszaáll budapestre, az egy hiba, megnézzük), jelzem, hogy van igény az árfolyam változására,
ez az izrael-kék betűszín ótvar, kifolyik tőle az ember szeme.
A videós erőlködés szerintem is értelmetlen, nem jó, nem kell, én sem szoktam nézni.
Videot adblockban siman ki lehet nyomni DIV[id="ajanlo_accordion"][class="ajanlo_accordion cimlapozo-blokk6"], de valoban egyebkent nagyon irritalo helyen van ott, nem utolso sorban mert 1) ceges proxyon csomoszor tiltva van az indavideo, ezert csak egy nagy figyelmeztetest latok, 2) nem igazan relevans a hirekhez kotodoen joreszt.
Kinek az ötlete volt a ciánkék színű szöveg? Valszeg ő nem az indexet olvassa.
Az volna a legeslegjobb, ha végre az alapvetö funkciók müködnének. Mondjuk a galéria, a video (ami egy határ kaka) és a többi. Utána lehetne rajzolgatni.
Látom a betűszínnel valaki menet közben szórakozott. Jobb ez a sötétkék, mint az egy órával ezelőtti világos.
Szerintem a video-újságírás maga egy tévút. Lehet erőlködni, de az embereknek egyszerűen nincs idejük végigvárni a műsorfolyamot. Egy cikket át lehet fogni tekintetünkkel és random tallózni a szövegben, egy soros elérésnél értelemszerűen nem.
Persze, ha a látvány a cikk lényege, akkor jogos.
Plastik Józsi véleményét szoktam mérvadónak tekinteni index ügyben.
@klarky: Szinte szóról szóra ezeket akartam írni.
Bár azért a kattingatási szokásunk erősen befolyásolja, hogy hogyan olvassuk az indexet. De én is ott szoktam keresni a dolgokat, ahol vannak, pl a totalcart a lap alján.

A video ablak szerintem fölöslegesen nagy és foglalja a helyet a vezető cikkek elől. A lap alján elfért, oda már úgysem görgettem le, és nem is néztem videót (melóhelyen tiltva vagyon)

Bár már jóideje a blogok és a natív index hírek keverednek az oldalon, mert simán találok Vincent-es hírt a többi MTI hír között nem csak az oldalsó oszlopban, ami kicsit kaotikus, de az index oldala egyébként is saláta, viszont engem spc. egyáltalán nem zavar, hogy ilyen.

A felső menűkről már érteketek előttem, vagy az, vagy az index fejléce.

Eddig is ez volt az általam olvasott hírportál, nagyon el kell cseszni ahhoz, hogy ne ez legyen. Ez nem felhívás!!!
És azt melyik okos találta ki, hogy a részvényárfolyamokat töröljék? Gratulálok neki!
A design szerintem jó, nem látom értelmét, hogy váltsatok.
Fentebb nem értem, mire gondolnak a ciánkék színre, minden olvasható és elég egységesnek mondható.
A videos részt nem értem mondjuk, alább ugyanúgy megtalálható. Ha meg valamit nagyon meg akartok nézetni az emberrel akkor kiteszitek fb-re, ott rákukkantok (lásd. Respect Ház)...

A levelezést nem használom, a méret nem gond, mert nagyobbra veszem, hogy olvasható legyen. Kb ennyi. Remélem, nem fogtok elszállni! :)
Én csak egy egyszerű juzer vagyok, nem szakember, de nekem nagyon tetszik ez a szolid redizájn. A felső sávnál látszik, hogy szeretné az index, hogy a többi oldalát is olvassuk, használjuk. A szürke háttér és a keret az oldal körül kellemes a szemnek, jó lépés volt.
Időjárás, árfolyam a fejlécen szintén jó, összességében nekem nagyon tetszik, komolyabb benyomást kelt, mint a régi.
@egybolondlanynaploja: Azóta átalakították a "standard" index fejlécet, így most különböző rovatcímeket tartalmazó mnenük vannak szerteszéjjel a címlapon.
@darthwalk: drága fejlesztő bácsik, annyira szeretnék a dívány és velvet rovatok fejlécébe egy klasszikus billenő-háromszög kapcsolót, (jó a csajoknak meg lehet ugyanilyen a portfolio-n és totalcaron is), naa, karira, lécci, tényleg marhára nem érdekel, (sőt, zavar, néha az egész indexről el) hogy melyik libának/tehénnek villant ki épp a cickója és mit fogyaszt meg lukrécia az esős őszi napon...
Középső video blokkot hajítsátok már ki. Nagyon nem kell az oda!
@matthe07:

Hu tudom ez 1 olyan designos konferencia de en napi userkent szolok bele, reggel erre kelek es szerintem ez a legatlathatobb hirportal ....de tenyleg az index szerinted rosszabb designba mint az origo???? lehet hogy velem van a gond de szeretem a letisztult, atlathato hirportalokat....Azt mar csak felve mondom (es tudom az tartalmi kerdes)hogy az Index fogalomma valt mig az Origot csupan a Tcom ujabb feluletenek tekintik....
Én még jobban előtérbe emelném a blogketrecet. Sok blogger van, nagyon sok jó tartalmat legyártanak naponta, ez hozza az olvasót, nem az MTI hírek kopipésztje.
@klarky: neked visszaállítják a 2007 előttit, mert már az se jött be biztos. vagy még inkább te ABCD-ben fogod kapni az indexet, az volt az igazi, eredeti, amibe még nem piszkáltak bele :)
Az eredeti blogbejegyzéssel egyetértek, viszont egyes hozzászólásokat kicsit szűk látókörűnek érzem.
És vegyétek észre, hogy az index oldala még most is változik (megjavultak a font hibák, a sokat kifogásolt ismételt sáv megszűnt), gondolom nem egyszerre lett élesítve minden.

Nekem amúgy tetszenek a változások, és már régóta hiányoltam, csak így tovább!
Windows 7 alatt IE-ben nekem csak a fejléc és a lábléc látszik, közötte több üres oldalnyi semmi, az oldal source-ban ott a tartalom, csak IE-ben nem látszik. Chrome alatt látok mindent.
es miert ilyen lassu Belgiumbol????? eddig nem voot
Nekem annyira zavaróak az erőszakosan villogó reklámok, hogy ahol ilyet látok, azt a részt gyorsan eltekerem. Így kimarad a fejléc, most már az új felső fejléc és a jobbra levő reklámok sávja is, ha éppen ott is villog valami.
Hogy a dívány-t miért nem lehet lerakni a velvet fölé, azt nem tudom megérteni: egy szerkesztőség készíti mindkettőt, ha jól tudom, és minek frusztrálni az olvasókat a totalcar és a portfolio.hu közbeékelésével.
Végül: a kék és a piros színek egymás mellett elég rosszul néznek ki. Az óvodás korosztály kedveli ezt a színpárosítást. :D
A felső fejléc szerintem nem olyan rossz, és én átfedést sem annyira érzek az alatta levőkkel. A rövidhíreknél kár, hogy nem látszik az időpont, és nem hiányzott a folyamatos számlálása az új híreknek. Az árfolyam és az időjárás tetszik. A videók/galériák eddig sem vonzottak, kár ennyire előre tolni őket.
Csak szólok, hogy momentán a főoldali linkek nem kattinthatóak Firefox alatt.

Pedig az egy hasznos featúra lenne, eddig sokfelé bevált.
Firefox alapú (orca browser) szintén nem használhatóak a linkek. Azért ez egy országos vezető netes laptól nem szép hogy egy firefoxot nem támogat rendesen ( vagy a változtatásnál a kiírást a kormánytól vették át és csak MS termékre fejlesztenek :D )
Engem ezek az eldurvított linkek zavarnak. Eddig is volt a belső átirányítás, de most már az analytics saját szarjai is ott virítanak. Lassan már nem lesz 200 karakter alatti link.

Nem lehetne ezeket js-el megoldani? Kattintásnál utánafűzi, ha ennyire kellenek. JS nélküli böngészők száma bizonyára elenyésző.
A felső szalag és a logo közötti több pixeles üres szürke sávnak nem sok értelme van. Lefele, főleg az értelmetlen videós rész alatt elég nagy katyvasz van, még az se látszik jól, melyik témakör hol kezdődik.

De tulajdonképpen nem érdekes az egész, mint nem igazán hiteles oldal, nem igen nézem magam se, így nem oszt, nem szoroz, hogy néz ki. Előbb a tartalmat kéne rendbe tenni, aztán a fórumot, az indát, utána a csilivilivel foglalkozni.
Nekem a váltás óta a teljes jobb oldali sáv, blogrollostul, mindenestül le van csúszva legalulra.

Meg ahogy írták sokan, ez a plusz fejléc totál felesleges, föleg, hogy a nagy része a pár centivel lentebbi fejléc duplázása.
Ez mondjuk meg csak fooldal, ami annyira nem fontos, de az aloldalak is valtoztak, es jobbak lettek (lehetnenek meg ennel is jobbak, de ahhoz a CMS-t kellene nagyon durvan atturni).
Egy nagy hibat latok csak, hogy a videosav "elvagja" az oldalt, ilyet nem szabad csinalni. Egy 2008-as designvaltasnal mi is elkovettuk ezt a hibat, de par honap utan kijavitottuk, es drasztikusan (asszem 0.2-vel) megnott a Pages/Visitor.
Továbbra is a BBC-t tartom etalonnak. Aki a végtelen vertikális görgetésben és egy halom linkben látja a jövőt tűnjön el örökre. Ebben a 10 millás kuplerájban egy import erdélyi (régi nevén szerkesztő) bírja már eldönteni mi a frontend. Ugye mert az összes dizájner által hozzáadott érték ettől a szerencsétlen egysejtű állatkától függ.
A CSS meg HTML hibakert felesleges sirni, mert arrol nem tehet a CEMP, mindig ez van designvaltasnal, felig lerenderelt/feltoltott meg ilyenolyan verziokat tarolnak el a tavoli webcache szerverek, ez magatol meg fog javulni (max. ket nap). Az Index max. annyit tehet ezert, hogy a kovetkezo egy napban manualisan torolgetik a gzip vagy egyeb cache rendereket a sajat szervereken, gyakrabban, mint amit az automata csinalna (bar gondolom a fooldal kb. egy perces van allitva, szoval ott meg csak ezt sem kell csinalni, szoval majd atfut szepen az magatol).
alapjaiban tetszik a redesign, ami nem tetszik:

- a felső szürke sáv.
Miért? Mert ugyanezek ott vannak az oldal alján is, és nem használom olyan rendeszeresen ezen rovatokat, hogy ennyire frekventált helyen kellene, hogy legyen.
Mit javaslok? ha mindenképpen meg akarjátok tartani, legalább rejtődjön el automatikusan, és csak akkor jelenjen meg ha odahúzom az egeret.

Egyébként ráférne ezekre a menükre a teljes újragondolás, összefésülés, takarítás.

- a Rövidhírek/Megvolt? doboz most alapból a Megvolt?-ot tölti be, miközben - legalábbis számomra - érdekesebb a Rövidhírek része.
Legalább tárolja el sütiben, mit választottam ki legutóbb és aszerint adja be ezt követően.

- a fejlécben az EUR és CHF árfolyam okés, de a részvényárfolyam szerintem keveseket érdekel, akit igen, az biztos nem az indexről nézi ezeket. Meg kezd zsúfolttá is válni ez a rész. Lehessen inkább rákattintani ez EUR vagy a CHF-re és akkor adja be a teljes devizaárfolyamot és a részvényárfolyamot.

- az időjárás plecsni a jobb fölsőben tetszik, de javításra szorul mert nem jegyzi meg a választást.

- a video ajánlót én inkább a jobb sávba raknám be mondjuk a blogajánló alá. A mostani helyére inkább a Sportgézát tenném be design-ilag hasonló módon mint most a dívány/velvet/totalcar van.
Jó lesz ez. Felső menü rendben van, gondolom, majd kikupálódik az alsó vízszintes menü is. A fotó-videó ajánló accordion-slidert szubjektíve nem szeretem, de attól még lehet, hogy jó az és jó helyen. Érdekes döntés a dívány és a velvet helycseréje, magam részéről a totalcar jöhetne feljebb, a többi nem érdekel :D de nyilván a hölgyeké az elsőbbség.
Örülök, hogy a vonalzó-derékszög-zenei-a hangy megmaradt, ezt minden redesign után vadul keresem, mert félek, hogy egyszer valaki benyeli.
Lassan a logó kaphatna viszont valami ráncfelvarrást, de nem lesz könnyű. (ha gondoljátok, segítek ;)))
A megjelenés letisztult, nekem kifejezetten tetszik. Szerintem egy csomó jó új megoldás van benne.

A forintárfolyam után most már fent van a részvényárfolyam is (lehetne mondjuk kattintható és a részletekre ugorhatna). Nem érzem zsúfoltnak.

Az időjárás szép, és nagyon ügyes, ahogy mutatja az aktuális fokot is (mind a piktogram, mind a fok, ha föléviszem az egeret).

A rövid híreknél jó, hogy az egeret a link fölé mozgatva egy további mondatot olvashatunk; esetleg ilyenkor kezdődhetne az óra-perccel, kárpótlásul, hogy az már nem látható magától.

Én örülök a fenti linksávnak is, a régi indapanelnél hasznosabb, és az Index-mellékletek felhelyezésével az alatta lévő menüben lett hely más rovatoknak (mondjuk ezek a mémeskút-féle rovatok pont nem nekem valók...).

A videó/kép mezővel viszont nehéz megbarátkoznom, mert már eddig is bosszantott, amikor érdekes témájú cikkekre kattintva kiderült, hogy Indexvideó. Értem, hogy az online média keresi a mozgásterét, de szerintem kevés felhasználó váltogat a tartalomtípusok között: vagy videókat néznek, vagy cikkeket olvasnak, de a két időtöltés ritkán keveredik.
Milyen böngészővel működik együtt ez az új desing?
IE9 alatt megjelenik ugyan, de tetűlassú, majd egy idő után szól, hogy ő inkább leállittaná a szkriptezést, mert behal tőle.
Maxthorn-t használtam eddig (IE alapú), annak adblock-ja valahogy összeakad vele, és a villogós flesses szarokat nem blokkolja, illetve ittis lassú.
Firefoxot meg teljesen kinyírja (unresponsive script)... azt hittem csak régi szar firefox van fenn, tök újraraktam (úristen, már 16.0.2-nél járnak?), addonok nélkül, de szar. lefagy teljesen. Egy 4magos 2.5Ghz-es i5 gépen ne egye meg az index a processzor 25%-át!

Én naponta több 10 cikket olvastam eddig az indexről, de már 3 napja alig tudok valamit olvasni. :(

Egyedul a mobilon jó az m.index.hu, de azt csak buszon meg szarás közben olvasom. Így munkaidőben teljesen kiesik az indexezés. :(
Na megvan.
Töltöttem le krómot, mert az nem volt a gépen.
Azon megy faszán. Az oldalbetöltéskori fenti kurvanagy animáció is lefut simán...
mindjárt nézek hozzá valami adblokkot is... mert ez igy nagyon durva. :(
Értem én hogy reklámból van a pénz, de a villogást nem bírom!
Elsőre mindig a rövidhírekre néztem rá, és csak azért is töltöttem újra az oldalt időnként. Most viszont kattintani kell hozzá, és a dátum sincs elé írva, hogy reggel lássam friss-e vagy még mindig a tegnap estiek.
én csak azt szeretném mondani, hogy végre megoldhatnák, hogy ne essenek szét az oszlopok, ha text-only zoomolok firefox alatt.
Jó lesz ez, mindenkinek pedig úgy sem fog tetszeni. Meg lehet nézni milyen magyar portálok vannak látogatottság szerint a top 10-ben, messze a legkifinomultabb és átláthatóbb.

www.alexa.com/topsites/countries/HU
Adblok után fogyasztatóbb.

Az oldal körül a keret elég brutálisra sikerült és valahogy furán folytogató érzésem támad, amikor a logóra és a keretre pillantok, szóval, lehetne szellősebb. Bár eddig is az volt a benyomasom hogy ennek a logonak hely kell.
FYI: 24"os monitoron ugye kicsi az oldal. tudjuk miért.

rázoomolok, mert van hely, akkor meg a képernyő közepén kezdődik az érdemi rész.

a banner érthető, de a két menüsor nemigazán.

egyébként kiváncsi lennék mi lenne az oldalbol ha mindenki beleadhatná a maga "tudását" :D
hopp egy bug: ha elinditok egy videot a 3as blokkblo, jelenleg a riszpekt házat, és kikattintok az oldalra valahova, akkor "bezárodik", gondolom elrejti, hangvan, és a nyitoképe jelenik meg. többet nem jon elő.
Visszaolvasva látom, hogy volt már, de az időjárás még mindig nem jegyzi meg a beállított várost :/