Pénteken élesedett egy új funkció a Blog.hu-n, pontosabban az Indaneten. A lényeg, hogy ha ven egy blogod a Blog.hu-n, akkor azt összekapcsolhatod egy indanetes oldallal, és akkor innentől kezdve már ott is kommentelhetnek a blogod olvasói, nem csak a blogodon. Mi értelme megkettőzni a…
Olvasom tovább »
Hogyan kommunikál ügyfeleivel a T-mobile, ha egyszer összeomlik a mobilhálózatuk? A kérdésre ma reggel, a Nagy T-offline idején tudtuk meg a választ: az MTI-n keresztül és... Twitteren.
Szerintem ez egyrészt jó dolog, másrészt viszont nagyon aggasztó, hogy egy rengeteg…
Olvasom tovább »
A nemzetközi és hazai webes trendekkel foglalkozik egy nagyobb lélegzetvételű cikkben az eheti Figyelő. A szerző azt a témát próbálja egy picit pedzegetni, hogy van-e esélye a hazai webes cégeknek, vagy jön a Google és a Facebook, és mindenkit letol a pályáról.Szóval a szokásos…
Olvasom tovább »
Sokszor beszéltük - mi több: képviseltük - ezen a blogon, hogy az az életforma, amit mi élünk, érdekes, élményteli, jó és követendő. Az óvatlan szemlélő számára talán bizarrnak fognak tűnni a következő képsorok, ám valójában egy nagyon is érthető, természetes…
Olvasom tovább »
December első szerdája van, ami azt jelenti, hogy ma lesz az év utolsó Meetupja. A helyszín továbbra is a Dürer Kert zárt, fűtött helyisége. A belépővel (700 HUF) pedig a rendezvény fennmaradását támogatjátok. Íme az étlap mára: Varsányi Krisztina Martina: Virtuális…
Olvasom tovább »
A címben is említett két wireframe-készítő szoftver az, amit az elmúlt hónapokban többször is próbálgattam. Nem mondanám, hogy bármelyik is az ultimate megoldás, de mindenképpen olyan kezdeményezések, amiket érdemes próbálgatni annak, akinek szüksége van ilyen programra a…
Olvasom tovább »
Ha már így belemelegedtünk a mobilalkalmazás témakörbe, nézzünk meg egy olyan, iPhone 3GS-re készült Twitter-appot, mely aktívan használja a Twitter geotagging funkcióját. Íme: Bár az alkalmazás a fejlesztők szerint sem teljes értékű kliens, mindenesetre a próbálkozás…
Olvasom tovább »
Doranskyék belecsapnak a konferencialecsóba. Mai hírek szerint az iPhone és az Android platformokkal foglalkozó rendezvényt szerveznek tavasszal. Első olvasatra inkább egy szokványos, buzzwordre épülős marketinges konferenciát idéz a hirdetmény. Sokat azonban én sem tudtam a…
Olvasom tovább »
A közösségi web korszakának egyik, ha nem a legjobb fejleménye a Wikipedia megszületése és sikertörténetté emelkedése. A sikerhez egy kisebb csodára volt szükség, amiben korábban - a 90-es évek végén, 2000-es évek elején - majdhogynem senki nem hitt.A csoda az volt, hogy…
Olvasom tovább »
Kerek egy hónapja jelentette be a Google saját, ingyenes navigációs rendszerét. Az Androidportál szerint a szoftver androidos telefonokkal, 1.6-os firmware-rel immár az egész világon, így Magyarországon is működik. Elindítod a navstartert, s miután megadtad a címet, működik a…
Olvasom tovább »
A Vatera összesen négy ügynökséggel dolgozott együtt a verás kampány során. Az online és offline is jelentkező buzz a kampány egésze során kiemelkedő volt, mely nagyban hozzájárult a sikerességhez. Ennek fenntartásában elengedhetetlen szerepe volt a közösségi oldalakon…
Olvasom tovább »
A napokban megkeresett egy magyar magazin újságírója, hogy nyilatkozzak már nekik az SMO-ról. Komolyan mondom, elképesztőnek tartom ezt a műbalhét az egész közösségi média kontra marketing témakörben. Leginkább az IKEA Facebook-kampányáról készült videót kellett volna…
Olvasom tovább »
Ugye a múltkoriakban azt írtam, hogyEljátszhatunk a gondolattal, hogy mi történne, ha a Google.hu-ban nem találnánk meg a 10 legnagyobb magyar nyelvű online tartalomelőállító szájtjait. Vagy: ha ezek a szájtok mondjuk csak a Bingnek adnák oda a tartalmukat... sok-sok pénzért.A…
Olvasom tovább »
Abszolút sikernek értékeli a Vatera az októberben és novemberben futott kampányát, melynek központi hőse Vera volt. A cég szerint november közepén elérték az egymillomodik magyar felhasználót, és a feltöltött tételek száma is átlépte a hétszámjegyű küszöböt.A kampány…
Olvasom tovább »
Román Balázs a párizsi Epica díjátadóról hazatérve akadt ki a hazai reklámügynökségek teljesítményén:
Küldjetek el nyugodtan a picsába, tényleg, de szerintem az egyáltalán nem olyan nagy szó, hogy összesen négy olyan hazai reklámmunka született idén, amiről a totál…
Olvasom tovább »