Miután beszámoltunk róla, hogy Koltai Róbert legújabb filmjét a MyVIP-n keresztül is megpróbálja népszerűsíteni, a Subba, majd utóbb a Cinematrix is megemlékezett az idehaza többnyire még ismeretlen marketingfogásról. Amúgy a Cinematrix-cikkben a MyVIP vezetője azt állítja,…
Olvasom tovább »
A filmforgalmazás, promotálás új szakaszba látszik érni Magyarországon is. Egyesek szerint már az Üvegtigris 2 és a Zuhanórepülés körüli torrentügyek, valamint a Macskafogó 2 "véletlenül" idő előtt kikerült trailere is valamiféle okos marketingfogás részei voltak.…
Olvasom tovább »
Magyar idő szerint ma este jelentették be a Google harmadik negyedéves eredményeit. Eszerint 4,23 milliárd volt a három hónap bevétele, ami az előző év azonos időszakához képest 57%-os növekedés. Az előző negyedévet 9 százalékkal szárnyalták túl a szeptember 30-ával…
Olvasom tovább »
Amóta megvettem az új iPodomat, amire végre lehet tölteni rendesen, korlátlanul a bármiket, szóval azóta valahogy egyre jobban rákattantam a podcastokra. Pontosabban rákattannék, ha engednék. A helyzet ugyanis az, hogy viszonylag gyenge a kínálat. A techműsorok közül eddig a…
Olvasom tovább »
Amikor 2007 első napjaiban beszámoltunk róla, hogy elindul a CoolTV videómegosztó szájtja, még láttunk benne némi fantáziát. Miért? Mert egy tévécsatorna képes lehet olyan műsorokat bepörgetni kínálatába, melyet a netezők dobnak össze. Úgy tűnik azonban, hogy a CoolSpace vagy…
Olvasom tovább »
Bár az elmúlt években - bizonyos okoknál fogva - nem voltam jelen az Internet Hungary-n (IH), ez az az esemény, amiről továbbra is jó lemaradni. Most mondjuk egy kiváló erdélyi túra volt a konkurens történés, és szerintem megint a jót döntöttem. A lényeg, hogy az Internet…
Olvasom tovább »
Na, erdélyi nyaralásunkat megszakítva szeretném tudatni, hogy úgy hallottam, hamarosan mobilon is nézhetem majd Google Docs-os dokumentumaimat. A cím elvileg a docs.google.com/m/ (még 404-et dob), és állítólag egyből egy csomó nyelven elérhető lesz a mobilra optimalizált…
Olvasom tovább »